Μυστηριώδης και ταυτόχρονα οικεία, ένα κορίτσι της διπλανής πόρτας, με μεγάλα εκφραστικά μάτια και μια αδιόρατη μελαγχολία, η Δανέζα Άννα Καρίνα, που δούλευε ως μοντέλο, κάνοντας διαφημίσεις για σαπούνια όπου εμφανιζόταν γυμνή, κατάφερε να κατακτήσει το γαλλικό κοινό, αλλά και τους πιο δύσκολους auteur της εποχής της και να γίνει το πρόσωπό της Nouvelle Vague.
Πολλοί θεωρούν ότι τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε συμβεί, αν η εν λόγω διαφήμιση δεν κέντριζε την προσοχή του Ζαν Λικ Γκοντάρ που την κάλεσε, μόλις την είδε, για δοκιμαστικό στο γραφείο. Το πρώτο πράγμα που της ζήτησε ήταν να βγάλει τα ρούχα της, εκείνη όμως αρνήθηκε και έφυγε. Λίγο αργότερα θα της ξανατηλεφωνούσε και θα της εξέφραζε την περιέργειά του για την άρνησή της, αφού έπαιζε γυμνή σε ένα διαφημιστικό. Τότε εκείνη αφοπλιστικά του απάντησε πως δεν ήταν γυμνή, ήταν καλυμμένη με αφρούς, απλώς εκείνος τη φαντάστηκε γυμνή.
Καρίνα γεννήθηκε στις 22 Σεπτέμβρη του 1940 στην Κοπεγχάγη της Δανίας ως Κάριν Μπάγερ. Η μητέρα της είχε μαγαζί με ρούχα, ενώ ο πατέρας της, πλοίαρχος στο επάγγελμα, εγκατέλειψε την οικογένειά του έναν χρόνο μετά τη γέννησή της. Η Άννα έζησε δύσκολα παιδικά χρόνια, τα οποία η ίδια περιγράφει ως «τρομερά», επιχειρώντας συχνά να το σκάσει από το σπίτι της.
Ξεκίνησε την καριέρα της σε μικρή ηλικία, τραγουδώντας σε καμπαρέ, ενώ δούλευε και ως μοντέλο. Στα 14 της εμφανίστηκε σε μια δανέζικη ταινία του Iμπ Σέντες, η οποία μάλιστα βραβεύτηκε στις Κάννες. Παράλληλα, σπούδαζε χορό και ζωγραφική και για ένα διάστημα ζούσε, πουλώντας τους πίνακές της.
Λίγο πριν κλείσει τα δεκαοχτώ, ασφυκτιώντας στον παγωμένο Βορρά, φεύγει για το Παρίσι, που εκείνη την περίοδο έβραζε από καλλιτεχνική ζωή. Χωρίς καθόλου χρήματα και χωρίς να γνωρίζει τη γλώσσα, περιφερόταν στην Πολή του Φωτός, σχεδόν πεινώντας. Κάποια στιγμή σε μια περιπλανήσεις της βρέθηκε σε ένα καφέ, όπου σύχναζε ο Ζαν Πολ Σαρτρ. Εκεί την πλησίασε η Κατρίν Αρλέ και της ζήτησε να βγάλει κάποιες φωτογραφίες για το περιοδικό μόδας «Jours De France». Η φυσική της κομψότητα και η γοητεία της δεν περνούν απαρατήρητες και οι προτάσεις για διαφημιστικά έρχονται η μία πίσω από την άλλη.