Μια γυναίκα πολύπλευρη, δημιουργική και «ανήσυχη». Μια γυναίκα που έπρεπε να εξερευνήσει κάθε πτυχή της προσωπικότητάς, μέχρι να καταλήξει σε αυτό που τη γέμιζε περισσότερα από όλα, τη γλυπτική. Μοντέλο, στιχουργός, σχεδιάστρια μόδας και εικαστικός, η Ντέλλα Ρούνικ είναι παράδειγμα της πολυδιάστατης γυναικείας φύσης.
Αν και η εντυπωσιακή Ντέλλα Ρούνικ πρόσφατα δήλωνε ότι η αυτοπροσδιορίζεται πλέον ως γλύπτρια, παρά τις πολυάριθμες ακόμα ιδιότητες με τις οποίες πορεύτηκε από την αρχή της καριέρας της, κανείς ίσως να δυσκολευτεί να τη συνδυάσει με κάτι συγκεκριμένο. Όχι γιατί δεν είναι πετυχημένη στο εικαστικό έργο της. Άλλωστε, οι σουρεαλιστικές μορφές της έχουν καθιερωθεί πια στην ελληνική καλλιτεχνική σκηνή. Απλώς, μιλάμε για τη Ντέλλα Ρούνικ, ένα όνομα που αυτόματα μεταφράζεται σε κάτι που δεν μπορεί να περιοριστεί σε ένα μόνο πράγμα.
Με την ψιλόλιγνη φιγούρα της, την κομψότητα που παραπέμπει σε Γαλλίδα, την αγάπη της για την ελληνική κουλτούρα (την οποία υπηρετεί πιστά έως και σήμερα) και τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του προσώπου της να μαρτυρούν τους λόγους που υπήρξε πετυχημένο φωτομοντέλο στο εξωτερικό, η Ντέλλα Ρούνικ μπορεί να πει με σιγουριά ότι έχει ζήσει το λιγότερο μια γεμάτη ζωή. Σήμερα, νέα ακόμα, διαγράφει μια λαμπρή πορεία στον εικαστικό χώρο.
Γεννημένη στις 4 Ιουνίου του 1946 στην Κοζάνη, η Ντέλλα Ρούνικ (η οποία βαφτίστηκε Βασιλική Πασβαντίδη) ενός έτους μετακόμισε στη Βέροια, όπου μεγάλωσε. Οι γονείς της είχαν καταγωγή από τη Μικρά Ασία και στη ζωή της έκανε τρεις γάμους. Ωστόσο η ίδια έχει τονίσει σε συνέντευξή της στο Huffington Post Greece ότι δε θα ξεχάσει ποτέ τον τελευταίο σύζυγό της, τον Χέρμπερτ Ρούνικ, αφού μαζί του έζησε τις δυνατότερες συγκινήσεις, ενώ ήταν αυτός που την έσπρωξε ν’ ακολουθήσει το όνειρό της και να γραφτεί στη σχολή Καλών Τεχνών «Art Students League» της Νέας Υόρκης, όπου έζησαν μαζί.