Βλέποντας το τελικό αποτέλεσμα στη σκηνή, υποθέτω ότι παίρνει αρκετή ώρα η προετοιμασία για τον ρόλο, σωστά;
Δημήτρης Γαλάνης: Έχω τόσο πολύ γκλίτερ και στρας πάνω μου που όσο και να ξεβάφομαι βρίσκω συνέχεια πάνω, ακόμα και στο σπίτι. Χρειάζομαι τουλάχιστον δύο ώρες για την προετοιμασία του ρόλου. Μας βοήθησε πολύ ο Γιάννης Παμούκης, ο οποίος μας έκανε δύο σεμινάρια πάνω στο μακιγιάζ για να μάθουμε να το κάνουμε μόνοι μας. Δεν είχε χρειαστεί μέχρι σήμερα να κολλήσω βλεφαρίδες, να σβήνω φρύδια. Όλο αυτό σε βάζει σε μια διαδικασία να χτίσεις το ρόλο σου και την απολαμβάνω πάρα πολύ.
Μάνος Καζαμίας: Στην αρχή τρόμαξα και αγχώθηκα. Αναρωτιόμουν πώς θα σβήνω τα φρύδια, πώς θα βάζω eyeliner και ψεύτικες βλεφαρίδες. Το πρώτο στάδιο της μεταμόρφωσης είναι να σβήνουμε εντελώς τα χαρακτηριστικά του προσώπου, δεν καταλαβαίνεις αν είμαστε άντρες ή γυναίκες, και μετά χτίζουμε εκεί πάνω. Στις αρχές δεν ήξερα αν προλαβαίνω χρονικά, είχα αμφιβολίες αν βάφτηκα σωστά γιατί έκανα λάθη, αλλά μετά ο Γιάννης Παμούκης μου έδειξε πώς μπορώ να κάνω διορθώσεις. Πλέον όλη η διαδικασία είναι τόσο χαλαρωτική. Εκτός από το μακιγιάζ, μάθαμε να ισορροπούμε πάνω σε τακούνια. Μέχρι να καταφέρω να περπατήσω σε 12ποντα, έσπασα πάρα πολλά τακούνια.
Στέλιος Τυρακίδης: Το μακιγιάζ, τα ρούχα και τα τακούνια σε βάζουν σε μια άλλη διαδικασία. Είναι ένα πολύ ωραίο παιχνίδι και στα καμαρίνια γίνεται ένα πανικός από τις προετοιμασίες. Δεν θα σου πω πως γίνομαι κάποιος άλλος, ξέρω πως συνειδητά μπαίνω σε μια άλλη συνθήκη. Όλο το εξωτερικό κομμάτι με βοηθάει να στέκομαι, να μιλάω και να κινούμαι διαφορετικά. Όσο για τα τακούνια, το πρώτο διάστημα δυσκολεύτηκα πολύ, αλλά όταν οι πρόβες έχουν κρατήσει δύο χρόνια παίρνεις πτυχίο στο περπάτημα με ψηλοτάκουνα.
Οι κριτικές μπορεί να μην είναι διθυραμβικές, ωστόσο είστε sold out μέχρι το Πάσχα. Τις λαμβάνετε υπόψιν σας;
Μάνος Καζαμίας: Υπάρχουν και οι διθυραμβικές κριτικές. Αυτό που διχάζεται ο κόσμος είναι τέλειο! Εγώ τις διαβάζω, αλλά δεν με επηρεάζουν. Με νοιάζει να εξελίσσομαι πάνω στη σκηνή και σε κάθε ρόλο να είμαι διαφορετικός. Εμείς θεατρικά κάναμε αυτή την πρόταση και έχουμε μια καλή βάση για να μην επηρεαζόμαστε. Το γεγονός πως κάποιοι φεύγουν στα μισά της παράστασης είναι το αποτύπωμα της κοινωνίας μας.
Δημήτρης Γαλάνης: Διαβάζω τις κριτικές, ό,τι γράφεται για την παράσταση, αλλά μέχρι εκεί. Όπως σου είπα ξανά, με βοήθησε πολύ το «χτίσιμο» του ήρωα μου μέσα από τις ιστορίες που έγραψα στο τετράδιο που τον ξέρω πολύ καλά. Εγώ είμαι καινούργιος στην ομάδα του Cartel και από την αρχή ένιωσα εμπιστοσύνη και ξέρω ακριβώς τον κοινό μας στόχο.
Στέλιος Τυρακίδης: Η κριτική είναι το χειροκρότημα στο τέλος που είναι πολύ ζεστό. Προσωπικά, δεν τις διαβάζω ποτέ. Ούτε καν στο «Άνθρωποι και Ποντίκια» που είναι όλες διθυραμβικές γιατί πρόκειται για τη γνώμη ενός ανθρώπου σε μία μόνο παράσταση. Μπορεί εκείνη την ημέρα όντως να είμαι κακός και να επηρεαστώ αρνητικά από την κριτική. Προτιμώ να εμπιστεύομαι τον Βασίλη και τη δουλειά που έχουμε κάνει με τους συναδέρφους μου. Εμείς ξέρουμε τον στόχο μας. Διάβασα κριτικές που έγραφαν πως ήταν απαράδεκτο που η παράσταση δεν είχε καμία σχέση με την ταινία και πως στον τάδε ρόλο θα ήταν προτιμότερο να τον κάνει ο τάδε ηθοποιός. Ο στόχος μας δεν ήταν να αναβιώσουμε την ταινία. Από την άλλη, όταν ο Χ κριτικός ανεβάσει τη δική του παράσταση να βάλει τον ηθοποιό που πιστεύει για τον συγκεκριμένο ρόλο.