Η Κατερίνα Λέχου επέστρεψε στην τηλεόραση μετά από πολλά χρόνια με το ψυχολογικό θρίλερ «42οC», μια σειρά που εξαρχής κατάλαβε ότι την αφορά. Άλλωστε, έχει αποδείξει ότι ξέρει να επιλέγει τις δουλειές της, όπως και να χαράζει την πορεία της. Κι αν «δεν είναι τόσο θαρραλέα», όπως λέει η ίδια, στην υπόθεση των καταγγελιών στον θεατρικό χώρο έδωσε το «παρών» της. Κι έχει πολλά να πει για την ζωή της στον καιρό της πανδημίας...
Επιστροφή στην τηλεόραση, με τους «42ο» στην CosmoteTV μετά από πολλά χρόνια. Πώς προέκυψε;
Μετά από έντεκα χρόνια που δεν είχα κάνει τίποτα στην τηλεόραση, με πήρε η Νάταλι Δούκα και μου μίλησε για τους «42οC». Το «ναι» ήρθε αμέσως, γιατί κατάλαβα ότι με αφορά το πρότζεκτ, η συνθήκη που θα γυριστεί, οι άνθρωποι. Επίσης, μου είπε ότι είναι οκτώ επεισόδια. Γυρίστηκε τον περασμένο Αύγουστο-Σεπτέμβριο και τις πρώτες 15 μέρες του Οκτωβρίου, στην παρένθεση του κορωνοϊού. Αυτούς τους δυόμιση μήνες ήμουν στην Κέρκυρα. Μου αρέσουν πολύ τα εκτός έδρας γυρίσματα. Συνδέομαι, συγκεντρώνομαι, δεν έχω άλλες υποχρεώσεις κι ούτε έχω ενοχές, γιατί λείπω για δουλειά. Όταν είσαι στην βάση σου δεν είναι το ίδιο.
Δεν σας αρέσουν τα καθημερινά;
Για μένα είναι σημαντικό να ξέρεις ότι η σειρά είναι χρονικά ορισμένη, γιατί έτσι μπορείς να χτίσεις έναν ρόλο με μεγαλύτερη προσοχή και λεπτομέρεια. Φαντάζομαι τον ρόλο στην ολότητά του. Γιατί στο καθημερινό, σ' αυτό που δεν ξέρεις τι έπεται, χτίζεις την κατάσταση της κάθε φοράς. Στα πολλά επεισόδια εγώ χάνω την μπάλα... Είμαι Παρθένος, δηλαδή της λεπτομέρειας, με αφορά η λεπτομέρεια.
Σας κέντρισε το είδος της σειράς;
Κοιτάξτε, αφορά σε μια βρώμικη ιστορία, όχι αθώα. Όπως και η ζωή μας. Δεν είμαστε αθώοι. Έχουμε πολλές σκοτεινές πλευρές. Επιπλέον, μου αρέσει και αυτό το είδος της διήγησης, αυτή η δραματουργία, που δημιουργεί ένα σασπένς, όχι για να βρεις τον δολοφόνο, αλλά γιατί φτιάχνει μια ατμόσφαιρα. Είναι ένα είδος που βλέπω πολύ. Το γνώρισα από τους Σκανδιναβούς –το πρώτο που είχα δει ήταν το «The Killing» στην σκανδιναβική του μορφή.