H γαλλική παραγωγή του Netflix είναι αφιερωμένη στη ζωή της κυνικής Μadame Claude, που ξεκίνησε από μια επαρχία και κυριάρχησε στη βιομηχανία του σεξ, διευθύνοντας έναν από τους μεγαλύτερους οίκους ανοχής του Παρισιού τις δεκαετίας του ’60 και του ‘70. Μέχρι τελικά που ήρθε η στιγμή της πτώσης και της τιμωρίας.
Όπως έχει αποκαλύψει η ίδια, στο τεράστιο πελατολόγιό της υπήρχαν πολιτικοί και καλλιτέχνες όπως ο Marlon Brando, αλλά και ο Pablo Picasso, επιχειρηματίες όπως ο Αριστοτέλης Ωνάσης, που την είχε επισκεφτεί κατά τα λεγόμενά της με την Μαρία Κάλλας κάνοντάς την να κοκκινίζει με τις απαιτήσεις τους ο βασικός μέτοχος της Fiat Gianni Agnelli, ακόμα και ο Σάχης του Ιράν, που ζητούσε να του στέλνουν στη Τεχεράνη κορίτσια και μάλιστα κάθε εβδομάδα. Λέγεται πως και ο John F. Kennedy είχε χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της το 1961 σε μια επίσκεψή του στη πόλη του Φωτός, ζητώντας συγκεκριμένα μια κοπέλα που να είναι «σωσίας της συζύγου του, Jackie, αλλά σε μια πιο καυτή εκδοχή».
Πάντως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η θρυλική Μαντάμ απασχολεί την μεγάλη οθόνη: το 1997 ο Just Jaeckin είχε υπογράψει μια βιογραφία της με τίτλο «Τhe French Woman», με πρωταγωνίστρια την Françoise Fabian. Τότε μάλιστα την μουσική της ταινίας την είχε γράψει ο Serge Gainsbourg.
Αυτή τη φορά τη σκηνοθεσία για λογαριασμό του Netflix έχει αναλάβει η Sylvie Verheyde, που γνώριζε πολύ καλά το θέμα, καθώς η γιαγιά της αλλά και η ξαδέρφη της ήταν εργαζόμενες στη βιομηχανίας του σεξ. Η Karole Rocher ερμηνεύει τον ομώνυμο ρόλο και η ιστορία εστιάζει περισσότερο στη σκοτεινή πλευρά της Madame. «Υπάρχει αυτή η εικόνα για τη Madame Claude που έχει να κάνει με το Παρίσι, τα όμορφα φορέματα, τα μεγάλα ξενοδοχεία, την εξουσία… Εμένα όμως με ενδιέφερε περισσότερο να δείξω όσα συνέβαιναν στο παρασκήνιο» λέει η δημιουργός που έχει σκηνοθετήσει και την ταινία «Sex Doll» το 2016 με παρόμοιο θέμα. «Η Madame Claude έχτισε μόνη της το μύθο της. Ήταν καλή στο να λέει ψέματα, μια απατεώνισσα που ήθελε να βγάλει προς τα έξω την ομορφιά, κρύβοντας την ασχήμια κάτω από το χαλί».