Έχει δοκιμαστεί σε όλα τα είδη θεάτρου αφήνοντας πίσω του ίχνη επιτυχίας, ενώ στις αποσκευές του έχει σπουδαίες συνεργασίες και ένα βραβείο «Δημήτρης Χορν» -ο μόνος ηθοποιός που το πήρε για επιθεωρησιακό νούμερο. Συναντώ τον Θανάση Αλευρά, λίγες ημέρες μετά την πρεμιέρα του «40+βγαίνω» που παίζεται κάθε Δευτέρα στο VOX, δίπλα στη θάλασσα και μου ξετυλίγει τη ζωή του -αν και ο ίδιος αποφάσισε να το κάνει επί σκηνής. Δίνοντας έμφαση στις λέξεις και χρωματίζοντάς τες με τον δικό του μοναδικό τρόπο, ο Θανάσης Αλευράς βρίσκεται στην πιο δημιουργική φάση της ζωής του. Αφού πρώτα ξέπλυνε το φόβο και έμαθε πως «ρόδα είναι και γυρίζει»...
Αποφάσισες να μοιραστείς την ιστορία σου με τον κόσμο. Πώς ξεκίνησε η ιδέα της μουσικής παράστασης «40+ βγαίνω»;
Πριν τρία χρόνια φτάνω στα 40 και ήθελα να κάνω ένα μεγάλο πάρτι να καλέσω όσους γνώρισα στην Αθήνα όλα αυτά τα χρόνια, την οικογένεια που έφτιαξα εδώ, τις θεατρικές μου συναντήσεις, τους ανθρώπους που έχω δεσμούς. Έβλεπα και τα επετειακά αφιερώματα των τραγουδιστών, που κάνουν δέκα τραγούδια και πορεύονται για μια ζωή. Εμείς στο θέατρο κάνουμε ρόλους, ωραίες συναντήσεις. Έχω περάσει από μουσικά προγράμματα και επιθεωρησιακά νούμερα που αν δεν έχεις δει ως θεατής, δεν τα ξέρεις, δεν καταγράφονται, είναι θνησιγενή η τέχνη μας και αυτή είναι η γοητεία της. Έτσι, σκέφτηκα να μαζέψω 5-6 σουξέ δικά μου, με αφορμή την ιστορία μου, και να κάνω ένα πάρτι για όλη τη γενιά μου -την τόσο ξακουστή και δυσκολεμένη γενιά. Aμέσως μου ήρθε ένα μουσικό πρόγραμμα και άρχισα να το στήνω μέσα στο κεφάλι μου.
Αλλά ήρθε ο κορωνοϊός και μπήκαμε όλοι στα σπίτια μας. Τρώω πόρτα για άλλη μια φορά -βλέπεις έχει φάει πολλές πόρτες η γενιά μας γενικά. Κι επειδή πιστεύω πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία, πάντα υπάρχει κάποιος σκοπός και ας τον ανακαλύπτεις στην πορεία, σκέφτηκα ότι μου δίνεται επιπλέον χρόνος να προετοιμαστώ καλύτερα.
Φτάνω 42 ετών, είμαι έτοιμος για να ανοίξουμε, αλλά μάς κλείνουν πάλι τα μαγαζιά. Βγήκα στα 43 μου! Ευτυχώς δεν έγινε κάτι άλλο. Περίμενα τρία χρόνια αυτή τη στιγμή. Η βαθιά αιτία πίσω από αυτό το εγχείρημα είναι να μεταπηδήσω σε έναν καινούργιο κύκλο, ούτε μουσικό, ούτε θεατρικό. Είναι ένα πάντρεμα που αναγκάστηκα να δημιουργήσω εγώ, γιατί η δική μου ψυχή δεν έβρισκε θέση ούτε στο θεατρικό ρεπερτόριο ούτε στο μουσικό, καθώς δεν είμαι τραγουδιστής. Υπήρξαν πολλοί οδηγοί και τελικά το έφτιαξα.