Η νέα συλλογή της H&M για το 2017 από ανακυκλωμένα απόβλητα από ακτές | 0 bovary.gr
Η νέα συλλογή της H&M για το 2017 από ανακυκλωμένα απόβλητα από ακτές | 0 bovary.gr
CONSCIOUS EXCLUSIVE

Η νέα συλλογή της H&M για το 2017 από ανακυκλωμένα απόβλητα από ακτές


Μια σημαντική προσέγγιση του χώρου της μόδας στην οικολογική συνείδηση. Μια εταιρεία που κάνει την αειφορία μόδα και τη μόδα αειφορία και στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει και να αφυπνίσει τους καταναλωτές.

Η νέα συλλογή Conscious Exclusive της H&M για το 2017 χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα απόβλητα από ακτές για να δημιουργήσει αέρινα και όμορφα κομμάτια από πιο αειφόρα υλικά και συγκεκριμένα το πρωτοποριακό αειφόρο υλικό BIONIC®, έναν ανακυκλωμένο πολυεστέρα φτιαγμένο από πλαστικά απόβλητα που προέρχονται από τις ακτές.

Το αέρινο ύφασμα που χρησιμοποιήθηκε για ένα ιδιαίτερο φόρεμα με πιέτες, δείχνει πόσο φυσικό είναι το ξεχωριστό στιλ να συνοδεύεται από περιβαλλοντική συνείδηση.

 

 

Εκτός από μία πλήρη συλλογή για τις γυναίκες και χαλαρά, επίσημα ρούχα για τους άνδρες, η συλλογή περιλαμβάνει για πρώτη φορά και παιδικά κομμάτια, καθώς και ένα Conscious Exclusive άρωμα από βιολογικά έλαια. 

Η Natalia Vodianova, τοπ μόντελ με σημαντική φιλανθρωπική και κοινωνική δράση, συνεργάζεται για πρώτη φορά με την H&M και πρωταγωνιστεί στη φετινή καμπάνια για τη συλλογή Conscious Exclusive.

«Είμαι περήφανη που συμμετέχω στην καμπάνια Conscious Exclusive της H&M. Είναι εκπληκτικό να βλέπεις πόσο έχουν εξελιχθεί τα αειφόρα υφάσματα που χρησιμοποιούνται στη συλλογή, δημιουργώντας έτσι ένα πιο αειφόρο μέλλον για τον κόσμο της μόδας», λέει το τοπ μόντελ.

Η συλλογή Conscious Exclusive περιλαμβάνει υπέροχα κομμάτια, τέλεια για να γιορτάσουμε την έναρξη της νέας σεζόν. 

Βασικό κομμάτι της συλλογής είναι το αέρινο πλισέ φόρεμα με τις πιέτες σε απαλό ροζ χρώμα, φτιαγμένο από το υλικό BIONIC®. 

Πρόκειται για μια συλλογή μεμονωμένων κομματιών που αποπνέουν γιορτινή ατμόσφαιρα, όπου το καθένα δείχνει τους πολλούς και διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους τα πιο αειφόρα υλικά μπορούν να δημιουργήσουν καλύτερο στιλ. 

hm.com
hm.com

«Για την ομάδα σχεδιασμού της H&M, η φετινή συλλογή Conscious Exclusive ήταν μια ευκαιρία να ονειρευτούμε και να δημιουργήσουμε κομμάτια που είναι και πρωτότυπα και όμορφα. Είναι υπέροχο που μπορούμε να δείξουμε τι είναι εφικτό με πιο αειφόρα υλικά, όπως κάναμε με το ντελικάτο, πλισέ φόρεμα από BIONIC® », λέει η Pernilla Wohlfahrt, Επικεφαλής του τμήματος Σχεδιασμού και Καλλιτεχνική Διευθύντρια της H&M.

hm.com
hm.com

Η συλλογή Conscious Exclusive είναι «μοχλός» του προσανατολισμού της H&M προς ένα πιο αειφόρο μέλλον στη μόδα. Σε όλη την γκάμα προϊόντων της H&M, το 20% κατασκευάζεται πλέον από πιο αειφόρα υλικά (2015), και στόχος είναι το ποσοστό αυτό να αυξάνεται κάθε χρόνο. Η H&M είναι ένας από τους μεγαλύτερους χρήστες ανακυκλωμένου πολυεστέρα και ένας από τους μεγαλύτερους αγοραστές βιολογικού βαμβακιού στον κόσμο. Στόχος της εταιρείας έως το 2020, είναι το βαμβάκι να προέρχεται κατά 100% από πιο αειφόρες πηγές. Όλα αυτά αποτελούν μέρος της φιλοδοξίας της H&M να κάνει την πιο αειφόρο και καλής ποιότητας μόδα προσιτή σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Θα διατίθεται σε περίπου 160 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, καθώς και online από τις 20 Απριλίου.  

hm.com
hm.com