Βαρέθηκες τη νοσταλγία; Πώς θα πουλήσεις έξυπνα τα παλιά σου αντικείμενα | 0 bovary.gr
Βαρέθηκες τη νοσταλγία; Πώς θα πουλήσεις έξυπνα τα παλιά σου αντικείμενα | 0 bovary.gr
ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Βαρέθηκες τη νοσταλγία; Πώς θα πουλήσεις έξυπνα τα παλιά σου αντικείμενα


Για όσους αγαπούν το ξεχωριστό και πολύ ιδιαίτερο στιλ είτε στην εμφάνιση τους είτε στη διακόσμηση, τα ψώνια μοιάζουν με κυνήγι θησαυρού.

Μια βόλτα στην πόλη ή και το διαδίκτυο θα σας πείσει πως υπάρχουν εναλλακτικές και πολύ κομψές προτάσεις, που προέρχονται από ...δεύτερο χέρι και η αγορά τους είναι πλούσια και ανεξάντλητη.

Μεταχειρισμένα ρούχα και παπούτσια, παλιά έπιπλα, αξεσουάρ, αντικείμενα όπως βιβλία και άλλα που άλλοτε αποτελούσαν πολύτιμα goodies σας, μπορούν να κερδίσουν μια θέση στην καθημερινότητα κάποιου άλλου ανθρώπου.

Αν θέλετε να κάνετε μια ανανέωση, απαλλάσσοντας το χώρο σας από πράγματα που πλέον δεν σας είναι και τόσο χρήσιμα, μια καλή ιδέα είναι να τα μεταπωλήσετε και να κερδίσετε έστω ένα κομμάτι της αξίας τους.

Παρακάτω ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε όλα τα goodies σας πιο ελκυστικά στους υποψήφιους αγοραστές και να πετύχετε το στόχο σας.

Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι το “κλειδί”
Θυμηθείτε, ότι κάθε αγοραστής επιθυμεί να έχει στο νου του την τελική εικόνα του προϊόντος στο οποίο προθυμοποιείται να επενδύσει. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δώσετε εξαιρετική έμφαση στην ποιότητα των φωτογραφιών των προϊόντων, ώστε να μπορέσει να κατανοήσει πλήρως τι ακριβώς αγοράζει, αλλά και πώς αυτό ταιριάζει μέσα σε ένα χώρο. Αν για παράδειγμα πρόκειται για μαξιλάρια με ιδιαίτερα μοτίβα και χρώματα, θα ήταν καλό να τα φωτογραφίσετε επάνω σε έναν καναπέ ή στο κρεβάτι σας. Φωτογραφίστε τα από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Μια λύση είναι να τα φωτογραφίσετε και μπροστά από ένα λευκό ή ουδέτερο φόντο. Το ίδιο ισχύει και για τα ρούχα ή τα υποδήματα.

Η περιγραφή των ειδών πρέπει να είναι λεπτομερής

Ισχύει για όλα τα προϊόντα, αλλά κυρίως για τα έπιπλα. Σημειώστε τις διαστάσεις, το χρώμα, το μέγεθος, την κατάσταση, τη μάρκα και οτιδήποτε άλλο μπορεί να είναι χρήσιμο σε έναν υποψήφιο αγοραστή. Οσες περισσότερες λεπτομέρειες τόσο το καλύτερο.

shutterstock
shutterstock

Η ανταγωνιστική τιμή είναι το παν

Ολοι οι αγοραστές θέλουν να πετύχουν την καλύτερη δυνατή προσφορά της αγοράς. Στην περίπτωση που γνωρίζετε την αρχική τιμή ενός προϊόντος, καλύτερα να τη σημειώσετε στην περιγραφή του. Αυτό εξοικονομεί χρόνο από τον υποψήφιο αγοραστή, που πλέον δεν θα χρειαστεί να κάνει περαιτέρω έρευνα.

Απαντάτε σε κάθε υποψήφιο αγοραστή

Το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε σε έναν υποψήφιο αγοραστή είναι να αγνοήσετε το μήνυμα του με το οποίο εκδηλώνει ενδιαφέρον για το προϊόν σας. Φροντίστε να απαντήσετε σε εύλογο χρονικό διάστημα και να λύσετε όλες τις απορίες του.

Μην είστε αρνητικοί στα «παζάρια»

Αυτή είναι μια διαδικασία αναπόφευκτη τόσο για τον πωλητή, όσο και για τον αγοραστή. Ομως αφού βρίσκεστε στην πρώτη θέση, προτιμότερο είναι να αυξήσετε λίγο την τιμή του προϊόντος, ώστε να την ρίξετε αργότερα σε μια το ίδιο συμφέρουσα. Συν το γεγονός, αυτό θα δημιουργήσει στον αγοραστή την αίσθηση ότι πέτυχε την καλύτερη δυνατή προσφορά.