fbpx Οι Dolce and Gabbana παραδέχτηκαν μετά από 14 χρόνια ότι αντέγραψαν την Vivienne Westwood | BOVARY
Οι Dolce and Gabbana παραδέχτηκαν μετά από 14 χρόνια ότι αντέγραψαν την Vivienne Westwood | 0 bovary.gr
Οι Dolce and Gabbana παραδέχτηκαν μετά από 14 χρόνια ότι αντέγραψαν την Vivienne Westwood | 0 bovary.gr
SHARE
DOLCE & GABBANA

Οι Dolce and Gabbana παραδέχτηκαν μετά από 14 χρόνια ότι αντέγραψαν την Vivienne Westwood


Αν υπάρχει κάτι για το οποίο συμφωνούν οι περισσότεροι διάσημοι σχεδιαστές παγκοσμίως είναι για το ότι δεν υπάρχει παρθενογένεση στην μόδα.

Και μπορεί όλα να είναι θέμα έμπνευσης, εμπειρίας, ικανότητας και φαντασίας, αλλά είναι σχεδόν ακατόρθωτο για κάποιον να δημιουργήσει ένα trend που όμοιο του να μην έχει ξαναυπάρξει.

Όταν όμως ο ένας σχεδιαστής μπαίνει στα «χωράφια» του άλλου, αντιγράφοντας προκλητικά γράμμα προς γράμμα τα σχέδια του, τότε ένας μικρός πόλεμος στον χώρο της βιομηχανίας της μόδας είναι αναπόφευκτος.

Αυτό συνέβη και στην περίπτωση των Dolce & Gabbana, οι οποίοι είχαν προκαλέσει το 2003, όταν η Ζιζέλ είχε εμφανιστεί στην πασαρέλα του οίκου με ένα κολιέ που ολόιδιο είχε παρουσιάσει η Vivian Westwood του 1989.

Το τσόκερ μάλιστα που έγραφε πάνω την λέξη SEX, έμοιαζε τόσο πολύ που ήταν λες και οι Gabbana το είχαν πάρει από την συλλογή της Βρετανίδας σχεδιάστριας και το είχαν φορέσει στο λαιμό της Ζιζέλ.

14 χρόνια μετά και ερχόμενοι στο σήμερα, ο Stefano Gabbana «βγαίνει» να ζητήσει συγνώμη στον αντίπαλο οίκο, κάνοντας μία ανάρτηση στο Instagram και ένα σχόλιο που έλεγε «Ήμασταν χαζοί και αδαείς όταν το κάναμε!!! Λέμε ΣΥΓΓΝΩΜΗ στην ιδιοφυή #viviennewestwood καθώς δίνουμε μεγάλη σημασία στη δουλειά της».

 

 

A post shared by stefanogabbana (@stefanogabbana) on May 5, 2017 at 7:10am PDT

 

Και μπορεί οι Ιταλοί σχεδιαστές λίγο-πολύ να είχαν ξεχάσει το τότε παράπτωμά τους, μιας και η θέση τους είναι ακόμη και σήμερα ακλόνητη στον χώρο, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τους χρήστες του Instagram, οι οποίοι δεν σταματούσαν με τίποτα να ποστάρουν την φωτογραφία που δείχνει καθαρά ότι είχαν αντιγράψει το κολιέ από την Westwood.

Άλλωστε, είναι γνωστό πλέον, πως οι users δεν κάνουν τα γλυκά μάτια στους σχεδιαστές, δημιουργώντας με το παραμικρό κολλάζ με ρούχα διάφορων brands που μοιάζουν υπερβολικά μεταξύ τους.

Το ίδιο είχε συμβεί και με τον Armani, ο οποίος το 2010 είχε φτάσει ένα βήμα πριν υποβάλλει μήνυση στο σχεδιαστικό δίδυμο. Ο λόγος τότε ήταν παρόμοιος, καθώς ο Ιταλός σχεδιαστής είχε εκνευριστεί αρκετά όταν είδε πως τα ανδρικά παντελόνια των Gabbana ήταν σχεδόν ίδια με αυτά που είχε παρουσιάσει στην προηγούμενη του κολεξιόν.

«Τώρα αντιγράφουν εμένα, αύριο όμως θα μάθουν», είχε πει τότε ο Αrmani, κάνοντας πολλούς λάτρεις των Gabbana να αμφιβάλλουν για μία στιγμή για το ταλέντο τους. Η κόντρα τότε είχε συνεχιστεί για αρκετό καιρό, με τους Gabbana να απαντούν πως οι ίδιοι έχουν πάρει πολλά μαθήματα από διάφορους σχεδιαστές, αλλά σίγουρα όχι από τον Armani, ο οποίος ουδέποτε δεν είχε υπάρξει πηγή έμπνευσης για αυτούς».

Όπως ήταν φυσικό, οι ίδιοι δεν του ζήτησαν ποτέ, συγνώμη, σε αντίθεση με την Westwood, η οποία τελικά και δικαιώθηκε.

Άλλωστε, σημαντικό ρόλο μπορεί να είχε παίξει και η Κιμ Καρντάσιαν, καθώς ένα από τα μεγαλύτερα fashion icon του σήμερα είχε φορέσει ακριβώς το ίδιο τσόκερ το 2016, προτιμώντας όμως αυτό από την συλλογή της Βρετανίδας σχεδιάστριας.

Φαίνεται, λοιπόν, πως η Κιμ αποδείχθηκε καλά διαβασμένη, επιλέγοντας την «original» έκδοση και παρακινώντας άθελα της τους θαυμαστές της να ξεκινήσουν τις συζητήσεις περί κόντρας των δύο οίκων, η οποία τελείωσε και επίσημα πριν τρεις μέρες.

Πάντως, οι λάτρεις της μόδας φαίνεται να «συγχώρεσαν » τους Gabbana για την στεγνή αντιγραφή τους, με τους σχεδιαστές να κάνουν μία κίνηση-ματ, την στιγμή που πρώτον τα τσόκερ παραμένουν ένα από τα μεγαλύτερα trend στα αξεσουάρ και δεύτερον, κι άλλοι διάσημοι οίκοι έχουν αρχίσει να υποπτεύονται πως πολλά σχέδιά τους μοιάζουν με αυτά των Gabbana...

Η κόντρα πάντως μεταξύ μεγάλων ονομάτων στην βιομηχανία της μόδας φαίνετια πως δεν πρόκειται να λήξει τόσο ευκολα, ειδικά τώρα που ο ανταγωνισμός είναι πιο έντονος από ποτέ. 

Φωτογραφίες: Instagram