Art de luxe: H Bottega Veneta «ντύνει» το Harrods με την εμβληματική Intrecciato πλέξη
Εν αναμονή της πρώτης συλλογής της νέας Καλλιτεχνικής Διευθύντριας Louise Trotter στην προσεχή Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου στις 27 Σεπτεμβρίου, η Bottega Veneta συνεχίζει τις επετειακές εκδηλώσεις των πενήντα χρόνων της, με μια συνεργασία-έκπληξη.

Επιλέγοντας την υποδοχή της φθινοπωρινής σεζόν με τον πιο σοφιστικέ τρόπο, στο ισόγειο του λονδρέζικου πολυκαταστήματος Harrods, συναντά κανείς ένα pop-up παράρτημα, σχεδιασμένο ως έναν τρισδιάστατο φόρο τιμής, στη γνώριμη δερμάτινη πλέξη του «Intrecciato», την τεχνική που καθιέρωσε τον ιταλικό οίκο το 1975.

Τόσο οι βιτρίνες του εμβληματικού κτιρίου της Knightsbridge, όσο και ο εσωτερικός χώρος αφήνονται σε ένα ξεχωριστό takeover. Με σεβασμό στην αισθητική κληρονομιά του οίκου,
οι χώροι αυτού του σημείου-παρέμβασης είναι επενδυμένοι με υλικά όπως, το ξύλο, το εύκαμπτο δέρμα και ο γρανίτης. Το μεγάλο τραπέζι “La Tavola” θυμίζει τους πάγκους εργασίας του βασικού ατελιέ του οίκου στο Μοντεμπέλλο, ενώ οι τοίχοι είναι διακοσμημένοι με στιγμιότυπα από τη φωτογραφική καμπάνια “Craft Is Our Language” του Jack Davison.

Η έμφαση στην αξία της κατοχυρωμένης τεχνικής του Intrecciato δίνεται σε λεπτομέρειες, όπως οι υπερμεγέθεις δερμάτινοι κύβοι-καθίσματα με την ξεχωριστή υφή αλλά και ευρύτερα με μια capsule συλλογή από αξεσουάρ και ready-to-wear ενδύματα, στους τόνους του σμαραγδί και του βαθυκόκκινου σαν το κρασί Barolo, διαθέσιμη στο περίοπτο πολυκατάστημα. Τσάντες, πορτοφόλια ακόμα και μικρά δερμάτινα bag charms, όπως δερμάτινα σκυλάκια, εκτίθενται στον χώρο, ενώ κάποια έχουν αφεθεί σε ημιτελές στάδιο, κάνοντας έτσι αντιληπτό τον τρόπο σχεδιασμού και την artisanal διαδικασία παραγωγής της Veneta.
Παράλληλα, η γοητεία της νύχτας που εμπνέει τη νέα σειρά αρωμάτων με τίτλο “Mezzanotte”, λανσάρεται, επίσης σε αυτό το επιμελημένο space, με τις τρεις εκδοχές “Goodmorning Midnight”, “Almost Dawn” και “Hinoki”.
“Αυτός ο ενδιάμεσος, ειδικά αφιερωμένος χώρος αποτελεί ουσιαστικά μια έκφραση της διαχρονικής μας αριστείας” σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bottega Veneta, Leo Rongone. “Το Harrod’s, με τη δική του παγκόσμια φήμη στον τομέα της πολυτέλειας και την ευρεία του απήχηση τόσο στους πολίτες του Λονδίνου όσο και στους επισκέπτες του, είναι ένας ιδανικός τόπος φιλοξενίας”.
Ο Rongone συνέχισε σημειώνοντας ότι, ως μάρκα χωρίς λογότυπο, η πλέξη του Intrecciato έχει γίνει το σύμβολο της Bottega Veneta και της σημασίας που έχει για εκείνη η έννοια του χειροποίητου.
“Η 50η επέτειος του Intrecciato είναι πραγματικά ένα διπλό ορόσημο, καθώς εγκαινιάζουμε, επίσης, ένα νέο δημιουργικό κεφάλαιο υπό την Louise Trotter, τιμώντας την αξιοσημείωτη κληρονομιά μας και εισάγοντας νέες ερμηνείες υπό την καθοδήγησή της”, όπως εξήγησε στη WWD.
Σε μια ακόμη στρατηγική κίνηση, την ημέρα του εγκαινιασμού του pop-up, δημοσιεύτηκε και η συνέχεια της καμπάνιας για την Campana tote bag με πρέσβειρες την Julianne Moore και τη Vittoria Ceretti, κάνοντας οτιδήποτε έχει να κάνει με τη φημισμένη πλέξη της Veneta ακόμα πιο ελκυστική.
Η ενέργεια θα διαρκέσει έως και τις 28 Σεπτεμβρίου