Το luxury brand που θυμίζει Versace των ‘90s και έχει ξεχωρίσει η Lauren Sanchez

Το luxury brand που θυμίζει Versace των ‘90s και έχει ξεχωρίσει η Lauren Sanchez

Η Lauren Sanchez μας χάρισε ένα εντυπωσιακό fashion tour, τόσο στη Βενετία, όπου παντρεύτηκε τον Jeff Bezos, όσο και νωρίτερα, στο bachelorette party της στο Παρίσι.

Ανάμεσα στα high fashion brands που επέλεξε, ξεχώρισε και ένα luxury label που θεωρείται πιο προσιτό σε σχέση με τις μεγάλες couture υπογραφές του γάμου της.

Το συγκεκριμένο brand, από τη Ρουμανία, αποτυπώνει τον απόλυτο αισθησιασμό μέσα από μοντέρνες, εφαρμοστές γραμμές και σχεδιαστικά στοιχεία που αναδεικνύουν τη γυναικεία σιλουέτα. Εφαρμοστές bodycon γραμμές, λεπτομέρειες κορσέ και κοψίματα που αναδεικνύουν τις καμπύλες θυμίζουν έντονα τον άκρατο αισθησιασμό του Versace των ‘90s στοιχεία που καθόρισαν την pre-bridal εμφάνιση της Sanchez στο bachelorette party στο Παρίσι.

 Lauren Sanchez

Το λευκό μπουστιέ Haze Bra Top συνδυασμένο με την pencil Blackcherry Skirt σε σατινέ υφή με τις χιαστί ραφές στο πλάι, είναι σύμφυτα με την προσωπική αισθητική της, η οποία βασίζεται πάντα σε στοιχεία υπερτονισμένης θηλυκότητας, ακολουθώντας ίσως και τις λατινοαμερικάνικες καταβολές της.

To luxury brand από τη Ρουμανία που ξεχώρισε η Lauren Sanchez

Το MURMUR δημιουργήθηκε το 2011 από την Andreea Badala το 2011, εστιάζοντας σε μια ανάγκη για “επιστροφή στη θηλυκότητα”, συνδέοντας ξανά τις γυναίκες με αυτή τη δύναμη της γοητείας και της αποπλάνησης και “γιορτάζοντας τη χαρά του να είσαι γυναίκα”.

Με σπουδές Καλών Τεχνών στο Βουκουρέστι και Τεχνολογία Πατρόν στο London College of Fashion, η Andreea Badala απέκτησε πολύτιμη εργασιακή εμπειρία δίπλα στον θρυλικό Alexander McQueen, εργάζοντας πάνω στις Menswear συλλογές του και στην Richard Nicoll. Η επιστροφή στην πατρίδα της συνοδεύτηκε από την επιθυμία της να αφήσει το δικό της στίγμα στο πεδίο της μόδας, διεθνώς συστήνοντας την MURMUR, μια μάρκα γυναικείας ένδυσης που της επιτρέπει να αποτυπώνει δημιουργίες, που κολακεύουν το γυναικείο σώμα και το τιμούν γι’ αυτό που είναι.

Η αέναη έμπνευση του brand εντοπίζεται στα ζουμερά pin-up περιγράμματα της δεκαετίας του '50, στον μυστικό κόσμο των εσωρούχων και στην τελετουργία τόσο της ένδυσης όσο και της αφαίρεσης των ρούχων, μεταφέροντας όλα αυτά τα ερεθίσματα σε σύνολα σύγχρονα, που προορίζονται κυρίως για τις βραδινές εμφανίσεις.

Με πίστη στην αυτοπεποίθηση και στη διαχρονικότητα, η Badala και πιο συγκεκριμένα, το MURMUR ενσωματώνει τον τολμηρό σχεδιασμό και την υψηλή τεχνική, έτσι ώστε να αναδεικνύει κάθε φορά τη γνώριμη σιλουέτα κλεψύδρα, το αρχέτυπο του γυναικείου σώματος. Τα σχέδιά της έχουν εμπιστευτεί στο παρελθόν και μεγάλες performers του διεθνούς star system, όπως η Beyoncé, η Madonna, η Dua Lipa, η Ariana Grande, η Kristen Stewart, η Miley Cyrus και η Katy Perry. Η τελευταία, στενή φίλη της Sanchez, ίσως και να την μύησε στο brand-κοινό μυστικό για super feminine εμφανίσεις…

Ένας φόρος τιμής στη θηλυκότητα δεν θα μπορούσε να μην έχει και ένα στέρεο ιδεολογικό υπόβαθρο. Σε έναν κόσμο όπου η ισότητα των φύλων εξακολουθεί να αποτελεί ένα μείζον ζήτημα, μια γυναίκα μπορεί να είναι δυνατή και να αγκαλιάσει τη θηλυκότητά της, χωρίς να αρνείται αυτό που είναι: ένα τρυφερό και συνάμα μεγαλειώδες ον, που φέρει ισορροπία και ενότητα, όπως αναγράφει το μανιφέστο του brand.

Η αγάπη για το γυναικείο σώμα και κατ’ επέκταση η ενδυνάμωσή του αποδεικνύεται έμπρακτα και με έναν ακόμα τρόπο. Στην καρδιά του ατελιέ στο Βουκουρέστι, η Andreea Badala έχει λανσάρει και τη δυνατότητα του made-to-measure. Τα χειροποίητα signature pieces της δημιουργούνται κατά παραγγελία σε περιορισμένο αριθμό, ανοίγοντας έτσι την επιλογή του να είναι προσιτά σε κάθε σωματότυπο.

Στην ώριμη φάση της αναγνώρισης και της καθιέρωσης, το MURMUR clothing συνεχίζει να ιχνηλατεί την έννοια της θηλυκότητας και να ενδύει τη γυναικεία φύση με μια σταθερή πεποίθηση: ότι αυτή είναι η καλύτερη εποχή στην ιστορία για να είσαι γυναίκα.