fbpx Το πρώτo show του Burberry μετά την καραντίνα έγινε σε ένα δάσος έξω από το Λονδίνο -Μια fashion υπερπαραγωγή χωρίς θεατές | BOVARY
SHARE
BURBERRY SS' 21

Το πρώτo show του Burberry μετά την καραντίνα έγινε σε ένα δάσος έξω από το Λονδίνο -Μια fashion υπερπαραγωγή χωρίς θεατές


Η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε ριζικά το fashion τοπίο και τη βιομηχανία της μόδας. Τουλάχιστον προσωρινά.

Οι ήδη υποψιασμένοι δημιουργοί σχετικά με την κλιματική αλλαγή και την ανάγκη να προσανατολιστεί αποφασιστικά η παραγωγή και οι συνθήκες της σε φιλικές προς το περιβάλλον, αλλά και ηθικές πρακτικές, βεβαιώθηκαν ότι ο επαναπροσδιορισμός είναι μονόδρομος.

Έτσι, μεγάλοι οίκοι όπως οι Gucci, Dior, Dolce & Gabbana και Chanel, προσάρμοσαν το υλικό τους σε limited edition λανσαρίσματα, σε καμπάνιες που φωτογραφήθηκαν από το σπίτι και σε show χωρίς (ή με ελάχιστους) θεατές που θυμίζουν περισσότερο performance παρά επίδειξη μόδας.

Το shοw του οίκου Burberry, ως κορωνίδα της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου ήταν ακριβώς αυτό -ένα οπτικοακουστικό θέαμα σε ένα πολύ εντυπωσιακό σκηνικό στην καρδιά ενός δάσους λίγο έξω από το Λονδίνο.

Η κάμερα κινηματογραφούσε τα μοντέλα να ετοιμάζονται σε ένα κλειστοφοβικό δωμάτιο με καθρέφτες λίγο πριν ξεχυθούν στην ελευθερία της φύσης, ενώ ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Riccardo Tisci εμπιστεύθηκε μέρος του αποτελέσματος στη βραβευμένη Γερμανίδα καλλιτέχνη Anne Imhof, η οποία τραγουδά κατά τη διάρκεια του show.

Όσον αφορά το στιλιστικό κομμάτι, οι αναφορές του Tisci έμοιαζαν φέτος πιο έντονες από ποτέ, με ένα αποτέλεσμα ανάμεσα στο bourgeois κοινό του οίκου και την street κουλτούρα των social media αλλά και του νεότερου αγοραστικού κοινού -δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι το show προβλήθηκε μεταξύ άλλων, με live streaming στην πλατφόρμα Twitch που απευθύνεται στο πιο νεανικό κοινό του ίντερνετ.

Το μοτίβο του ωκεανού, που ενέπνευσε τον Tisci ως μια αλληγορία της αίσθησης πνιγμού αλλά και ελευθερίας όταν βγεις στην επιφάνεια αποτυπώθηκε με έντονο μπλε σε prints και υφές, με ισχυρές δόσεις denim και αδιάβροχα, ενώ λευκά polo, δίχρωμες καμπαρντίνες και λαμπερά party dresses αντιπροσώπευαν το πιο posh στοιχείο της συλλογής.

Δίνει την αίσθηση μιας δυναμικής συλλογής που κερδίζει το στοίχημα -όποιο στοίχημα και αν ήταν αυτό.

Δείτε το βίντεο.





SHARE