Coperni X Disney: Μια συλλογή φτιαγμένη από το υλικό των παραμυθιών
Η νέα αποκλειστική συλλογή της Coperni σε συνεργασία με τη Disney φέρει κάτι από το παιχνίδι και τη whimsical αίσθηση της πηγής των κινουμένων σχεδίων, συναρπάζοντας όπως μόνο εκείνη ξέρει...
Ο γαλλικός οίκος, στενά συνυφασμένος με επιδείξεις που ανοίγουν τον διάλογο μεταξύ μόδας και τεχνολογικής καινοτομίας επέλεξε στρατηγικά τη νέα του συνεργασία με μια επωνυμία εμβληματική και αγαπημένη, που έχει «ντύσει» τα χρόνια της αθωότητας με τη μαγική της αστερόσκονη.
Πενήντα συλλεκτικά σχέδια απευθύνονται σε όλους τους λάτρεις της ποπ κουλτούρας και ειδικά στη Gen Z. Ανάμεσά τους κλασικά t-shirts με playful στάμπες, εκκεντρικά εξώφτερνα παπούτσια με chunky όγκους, διακοσμημένα με τα γνώριμα μαύρα mouse ears αλλά και η best-seller τσάντα Swipe σε διαφορετικές αναγνώσεις.
Μαύρη ή κόκκινη σε σχήμα, που θυμίζει τη φιγούρα του Μίκυ αλλά και μια σε ακόμα πιο ιδιαίτερη έκδοση... Μπλε στο χρώμα του κοβαλτίου, σαν ένα αξεσουάρ της Άριελ, ανασυρμένο, μόλις, από τον βυθό. Το χαρακτηριστικό design της Swipe, φόρος τιμής στον φουτουρισμό αυτή τη φορά παράχθηκε εξ’ ολοκλήρου με 3D printing, μη τοξικές πρώτες ύλες και ανακυκλώσιμη σιλικόνη προσδίδοντάς της το επιθυμητό αποτέλεσμα, μια σχεδόν ρευστή, υδάτινη ψευδαίσθηση.
Μίνι φορέματα με τριγωνικό σχήμα στέμματος στο ντεκολτέ, ανάγλυφα σορτς διάστικτα με πεταλούδες και urban hippy φούτερ με τα κέρατα της Maleficent, όλα είναι διακοσμημένα αναλόγως με μοτίβα από τους αρχετυπικούς κακούς ή τις αιθέριες πριγκίπισσες του Μαέστρου των θαυμάτων, Walt Disney. Για τον τελικό σχεδιασμό της συλλογής μια συνεπιμέλεια του 10% είχε και η ίδια η Disney, ενώ αξιοποιήθηκαν ως σημείο αναφοράς και vintage εμπορικά προϊόντα της σε ένα αναπάντεχο mix n’ match.
Ήδη, ως προάγγελος της συνεργασίας, τον περασμένο Οκτώβριο η spring/summer συλλογή της Coperni για το 2025 παρουσιάστηκε με φόντο τον, φωτισμένο στα neon ροζ, πύργο της Ωραίας Κοιμωμένης στη Disneyland. Διασημότητες, όπως η Kylie Jenner και η Lila Moss περπάτησαν μεταμφιεσμένες, η πρώτη ως μια σύγχρονη πριγκίπισσα με επιβλητικό μαύρο κρινολίνο και μακριά εφαρμοστά γάντια μέχρι τους ώμους και η δεύτερη ως νεραἵδένια Τίνκερμπελ με body κάτω από ένα αχνό ροζ see-through dress, γαρνιρισμένο με άνθη αντίστοιχα.
Το σχεδιαστικό δίδυμο των Sébastien Meyer και Arnaud Vaillant, προικισμένων με ένα ένστικτο για το εξωπραγματικά ονειρικό θέαμα, όπως μοιράστηκαν με τη Vogue Runway, οραματίστηκαν αυτό το δημιουργικό takeover στο «αρχηγείο» της Disney ως μια «γιορτή της παιδικότητας, της νοσταλγίας και της φαντασίας», μια φιλοξενία παραδόξως σπάνια για τα δεδομένα της μόδας.
Με τη σειρά της η Tasia Fillipatos, Πρόεδρος Καταναλωτικών Αγαθών της Disney δήλωσε πως «ήθελαν πολύ να συνεργαστούν με έναν οίκο μόδας που να απηχεί στις νέες γυναίκες, με την Coperni φαντάζει σαν ένα θεόσταλτο ταίρι».
Η συλλογή λανσαρίστηκε με παράλληλα pop-up παραρτήματα σε μεγάλα πολυκαταστήματα ανά τον κόσμο, όπως το Printemps στη Νέα Υόρκη με την τεράστια κατασκευή- prop με το κόκκινο δαγκωμένο μήλο της Χιονάτης, προσελκύοντας το κοινό όχι μόνο για το design αλλά και με την ευρύτερη πλαισίωση της συλλογής.
*Η συλλογή είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα στα πολυκαταστήματα Attica