Οι απογευματινοί περίπατοι στην Κέρκυρα, το καθημερινό ραντεβού με το ηλιοβασίλεμα, οι εναλλασσόμενες διαθέσεις της θάλασσας και η απερίγραπτη ομορφιά του νησιού, ενέπνευσαν τη δημιουργία ενός μαγικού πλάσματος και στη συνέχεια ενός εξελισσόμενου ελληνικού brand.
Η Άννα Καρακάση, έχοντας ρίξει ρυθμούς από τη δουλειά της στο μάρκετινγκ και τις διαφημιστικές, επέστρεψε στο νησί της μητέρας της, την Κέρκυρα, όπου άρχισε να περνά όλο και μεγαλύτερα διαστήματα.
Εκεί, εμπνέυστηκε τη γοργόνα της Κέρκυρας, η οποία σαν καλή νεράιδα, οδήγησε στην δημιουργία του L'île du Soleil, ενός μικρού brand με ρούχα που μοιάζουν λουσμένα στο φως.
Το χαρακτηριστικό oversized T-shirt με τη γοργόνα -logo του brand, αλλά και οι totes και τα καπέλα, εξελίχθηκαν στη διάρκεια τριών χρόνων σε μια ολοκληρωμένη συλλογή από summer essentials με μοναδική αισθητική.
Σέξι μαγιό σε φωτεινό κόκκινο, σκούρο μπλε, γαλάζιο αλλά και απαλό πράσινο, twin λινά σετ σε φούξια και μπλε, mermaid dresses αλλά και εντυπωσιακά χρυσά κοσμήματα, συνθέτουν τη φετινή συλλογή του L'île du Soleil, που μεταφράζει το καλοκαιρινό «slow living» σε υφάσματα και χρώματα.
L'île du Soleil -Ένα ελληνικό brand από την Κέρκυρα
Ποια είναι η γοργόνα της Κέρκυρας; Ποια είναι η ιστορία της και πώς ενέπνευσε το brand;
Η γοργόνα της Κέρκυρας είναι ένα πλάσμα της φαντασίας μου το οποίο δημιουργήθηκε μια μέρα της καραντίνας τον Απρίλιο του 2020. Κατά τη διάρκεια της καραντίνας βγήκε δημιουργικότητα σε πάρα πολλούς ανθρώπους καθώς είχαν χρόνο με τον εαυτό τους. Και όσοι ήταν τυχεροί να περάσουν την καραντίνα στην επαρχία, είχαν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τη φύση. Έτσι και εγώ, μια μέρα πήρα υλικά ζωγραφικής και ζωγράφισα τη «Γοργονα της Κερκυρας». Η σημασια/έννοια που της εδωσα σε εκείνη τη φαση της ζωής μου, ηταν πως είναι ένα πλάσμα το οποίο βοηθά και ωθεί τον καθένα από εμάς που έχουμε ανάγκη να θυμόμαστε πως πάντα υπάρχει μια σπίθα αισιοδοξίας που μας οδηγεί, μερικές φορές με ένα μικρό σπρώξιμο, σε μονοπάτια μεγάλης δημιουργικότητας και ευγνωμοσύνης.