Το ελληνικό brand που μπήκε στον LVMH
Courtesy of New Balance
TEDDY SANTIS

Ο ομογενής Teddy Santis με ρίζες από τη Μυτιλήνη γράφει τη δική του ιστορία στη διεθνή μόδα


Ο όμιλος LVMHανακοίνωσε την απόφαση του να επενδύσει στο brand Aimé Leon Dore (ALD), του Ελληνοαμερικανού Teddy Santis.

Μια πολύ σημαντική κίνηση για το μέχρι πρότινος μικρό νεοϋορκέζικο label, που ξεκίνησε από τους δρόμους του Κουίνς. Ποιος είναι, όμως, ο Teddy Santis, ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από την επιτυχία του Aimé Leon Dore;

Ακόμη και αν ψάξετε, δεν θα βρείτε συνεντεύξεις του, παρά μόνο μερικές σκόρπιες δηλώσεις γύρω από τα σημαντικά επιτεύγματα του. Θα βρείτε, όμως, πολύ υλικό από την εξαιρετική δουλειά του, τόσο πάνω στο προσωπικό του brand, όσο και σε συνεργασίες που έχει κάνει με κορυφαίες εταιρίες παγκοσμίως, όπως η Porsche και τη συλλεκτική 911 ALD 964 που σχεδίασε για αυτούς.

Ο νέος καλλιτεχνικό διευθυντής της New Balance, όπως ανακοινώθηκε πέρυσι, γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Κουίνς της Νέας Υόρκης, από Έλληνες γονείς μετανάστες δεύτερης γενιάς. Ο πατέρας του όπως λέει ήρθε στην Αμερική στα 15 του και δημιούργησε εκεί την οικογενειακή επιχείρηση cafe-restaurant, που λειτουργούσε 24 ώρες.

Περνώντας από την μία τις μέρες του μέσα στο εστιατόριο των γονιών του και τα γήπεδα μπάσκετ του Κουίνς, και από την άλλη τα καλοκαίρια του σε ένα χωριό της Μυτιλήνης, ιδιαίτερη πατρίδα του πατέρα του, ζυμώθηκε και διαμόρφωσε την ξεχωριστή αισθητική του ως ένα μείγμα του hip hop αμερικάνικου street style των 90s και της ελληνικής παράδοσης, που τόσο ισχυρά έχει ενσωματώσει σε κάθε του δημιουργία.

Η καμπάνια που λάνσαρε το περασμένο καλοκαίρι για την Fall/Winter 2021 συλλογή του Aimé Leon Dore γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στη Μυτιλήνη, τον τόπο όπου έμενε για τουλάχιστον δύο μήνες κάθε καλοκαίρι, με τους κατοίκους της περιοχής να ποζάρουν φορώντας τα νέα items της συλλογής. Ο Κωσταντής Πιστιόλης συνόδευσε το βίντεο της καμπάνιας με το κλαρίνο του.

Θάλασσα, αλμύρα, κόκκινα ηλιοβασιλέματα, μικρές αυλές με γλάστρες, ψαράδες στα καΐκια τους, βοσκοί με τα ζώα τους και γιαγιάδες που καθαρίζουν φασολάκια είναι μόνο μερικές από τις εικόνες που μετέφερε σε όλο τον κόσμο. Εικόνες μιας αληθινής Ελλάδας που κρύβεται πίσω από την εικόνα του τουρισμού, αφού όπως λέει ο ίδιος «Ελλάδα δεν είναι η Μύκονος».

Ξεκίνησε την πορεία του με πολλές απογοητεύσεις και μέσα από ένα κατάστημα οπτικών που άνοιξε με κάποιους φίλους ήρθε σε επαφή με το design και τη μόδα, δημιουργώντας έπειτα το δικό του label.

Τα ρούχα του χαρακτηρίζονται από μια vintage-retro αισθητική, oversized στοιχεία από την hip hop κουλτούρα και σύγχρονες γραμμές, που τα φέρνουν όλα μαζί στο σήμερα και τους δρόμους της πόλης ως μια effortless cool καθημερινή στολή, με cozy, ποιοτικές υφές.

Όσο για τον ρόλο του στην New Balance, στόχος του είναι να επαναλανσάρει σχέδια με έμπνευση από το μπάσκετ, κάτι που είχε ήδη προσπαθήσει η εταιρία ήδη από τα 80s, χωρίς ανταπόκριση. Αντίθετα, τώρα όσα ζευγάρια κυκλοφόρησαν έγιναν ανάρπαστα με celebrities όπως η Hailey Bieber να τα έχουν ήδη εντάξει στα αγαπημένα τους. Founder της New Balance είναι ο Jim Davis, επίσης Έλληνας μετανάστης πρώτης γενιάς, βρίσκοντας κοινό τόπο σκέψης με τον Santis και θέτοντας μαζί όλα τα επόμενα βήματα του brand.

Όπως και αν έρθουν τα πράγματα για το ALD, ο ίδιος σκοπεύει να διατηρήσει την αυθεντικότητα του και αυτό το πολύτιμο νήμα με την μαμά πατρίδα, που κάνει το όραμα του τόσο ξεχωριστό.





SHARE