Η Έμμα Στόουν στη νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton και θυμίζει χολιγουντιανή σταρ των '60s
Ο οίκος Louis Vuitton παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2025 με έναν πολύ πιο ήρεμο και εσωστρεφή τόνο απ’ ό,τι μας έχει συνηθίσει.
Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον Ethan James Green και πρωταγωνιστούν δύο γνωστές πρέσβειρες του οίκου, η Emma Stone και η Hoyeon Jung. Αντί για εντυπωσιακά τοπία ή πολυσύχναστα ταξιδιωτικά σκηνικά, οι φωτογραφίες έχουν γυριστεί σε έναν πιο οικείο, εσωτερικό χώρο. Βλέπουμε κλασικούς καναπέδες, υφασμάτινους τοίχους και μια γενικότερη αίσθηση ηρεμίας. Οι δύο γυναίκες δεν ποζάρουν με ένταση, αλλά χαλαρώνουν, δίνοντας την αίσθηση ότι βρίσκονται σε μια παύση -ούτε στην αρχή ούτε στο τέλος ενός ταξιδιού.
Αυτή η επιλογή ταιριάζει με το γενικότερο θέμα του Nicolas Ghesquière, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, που αυτή τη φορά εστιάζει περισσότερο στο «ταξίδι προς τα μέσα» -σε πιο προσωπικά και συναισθηματικά μονοπάτια.


Η συλλογή περιλαμβάνει ρούχα με πλούσια υφάσματα, πολλές στρώσεις και διακριτικά αξεσουάρ. Ξεχωρίζει η νέα τσάντα Express, η οποία είναι εμπνευσμένη από την κλασική Speedy της δεκαετίας του 1930, αλλά σε μια πιο σύγχρονη εκδοχή.


Η Express bag είναι το μεγάλο νέο της καμπάνιας. Η τσάντα έχει ευρύχωρο σχεδιασμό και κυκλοφορεί σε δέρμα grainé και βελούδο, με λεπτομέρειες από το χαρακτηριστικό Monogram Canvas του Louis Vuitton. Ξεχωρίζουν το χρυσό λουκέτο, το monogram εσωτερικό και τα πολυτελή τελειώματα. Ο οίκος επενδύει σημαντικά στη νέα αυτή τσάντα, ελπίζοντας να γίνει ένα από τα επόμενα best sellers του.
Η Emma Stone και η Hoyeon Jung φέρνουν βάθος και χαρακτήρα στις εικόνες. Με την παρουσία τους, η καμπάνια αποκτά μια διακριτική ένταση, ακόμη και μέσα στην ηρεμία της. Μαζί αντιπροσωπεύουν την ισορροπία Ανατολής και Δύσης, παλιού και νέου.


Παρόλα αυτά, υπάρχουν και ορισμένα σημεία που μπορεί να διχάσουν. Κάποιοι μπορεί να τη βρουν υπερβολικά ήσυχη ή χωρίς ξεκάθαρο μήνυμα. Άλλωστε, σε σχέση με προηγούμενες καμπάνιες του οίκου, που είχαν έντονο σκηνοθετικό ύφος ή γυρίστηκαν σε μαγευτικά μέρη, αυτή μοιάζει περισσότερο με φωτογραφικό άλμπουμ -με ωραία ρούχα, αλλά λιγότερη ιστορία.
Ίσως όμως αυτή η «παύση» να είναι σκόπιμη. Σε μια εποχή που όλες οι μάρκες προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με υπερβολή και λάμψη, ο Louis Vuitton επιλέγει το αντίθετο -να σταθεί για λίγο και να προσφέρει μια στιγμή ηρεμίας.