Ο Joseph Altuzarra μαθαίνει τη σημασία του προσωπικού στίγματος στον κόσμο της μόδας.
Την ανακαλύπτει μόνος του, αλλά και οι άλλοι μαθαίνουν από εκείνον.
Η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης βρίσκεται ήδη στη μέση και σταθερά αποτελεί πεδίο πειραματισμού με διαρκώς ανερχόμενα ονόματα και μικρότερα brands που δείχνουν για πρώτη φορά τις συλλογές τους.
Μέσα σε αυτό το χάος δημιουργικότητας αλλά και δημοσίων σχέσεων, o νεαρός σχεδιαστής, που φέτος έκλεινε 15 χρόνια από τη δημιουργία του ομώνυμου brand, δήλωσε την ανάγκη του να απέχει από τα viral trends του Tik Tok όπως το «mob wife aesthetic» και το «coquettecore».
«Το brand είναι κάτι πολύ προσωπικό μου. Είμαι ο ιδρυτής και creative director της μάρκας. Δεν είμαστε μια μεγάλη εταιρεία - είμαστε μια πολύ προσωπική, ανθρώπινου μεγέθους εταιρεία. Ήταν ωραίο να μπορέσουμε να το αναδείξουμε αυτό», δήλωσε σύμφωνα με το Fashionista.