Τη δεκαετία του 1920, η Γαλλίδα παίκτρια του τέννις Σουζάν Λενγκλέν δεν ήταν μόνο το μεγαλύτερο αστέρι του αθλητισμού στον κόσμο, αλλά έφερε και επανάσταση στη γυναικεία μόδα.
Προτού η Γαλλίδα σταρ του τένις Suzanne Lenglen επιβιβαστεί σε ένα υπερωκεάνιο το 1926 για να μεταφερθεί στη Νέα Υόρκη (όπου θα ξεκινούσε την περιοδεία της στις ΗΠΑ που αναμφισβήτητα καθιέρωσε το τένις ως επάγγελμα), ρωτήθηκε για το επίπεδο της φυσικής της κατάστασης.
«Δεν ξέρω», απάντησε μονολεκτικά. «Έχω να παίξω μήνες». Αντ' αυτού, είπε, έκανε ψώνια. «Πρέπει να δείτε το ασπρόμαυρο βραδινό φόρεμά μου. Είναι ένα αριστούργημα». Ήταν μια απάντηση χαρακτηριστική της γοητευτικής Λενγκλέν, από την οποία πήρε το όνομά του το δεύτερο μεγαλύτερο γήπεδο στο στάδιο Ρολάν Γκαρός του Γαλλικού Όπεν.
Η Λενγκλέν, γνωστή ως La Divine που στα γαλλικά σημαίνει «Η Θεά», ήταν η πρώτη παγκόσμια διασημότητα στον κόσμο του αθλητισμού, με τη φήμη της να επισκιάζει ακόμη και του Babe Ruth του μπέιζμπολ ή του Jack Dempsey της πυγμαχίας. Κατά τη διάρκεια της καριέρας της κατέκτησε συνολικά 241 τίτλους, είχε σερί με 181 νίκες και ποσοστό 98% νικών (341 νίκες – 7 ήττες). Κέρδισε έξι φορές στο Γαλλικό Όπεν στο Γουίμπλεντον, και το χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στο γυναικείο σινγκλ στους Αγώνες της Αμβέρσας το 1920 και έχασε μόλις έναν αγώνα σε όλη τη διάρκεια της σύντομης καριέρα της μετά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο όταν αποσύρθηκε λόγω ασθένειας.
Αλλά η Λενγκλέν, η οποία γεννήθηκε στο Παρίσι το 1899 και περνούσε τα καλοκαίρια της στη γαλλική Ριβιέρα, όπου τελειοποίησε τις ικανότητές της στο τέννις υπό την καθοδήγηση του αυστηρού πατέρα της, δεν κατέκτησε τον κόσμο μόνο με τις αθλητικές της επιδόσεις. Η γοητεία, αλλά ήταν η γενικότερη αίσθηση του στιλ της είχε τόσο μεγάλη επίδραση όσο το ταλέντο της στα γήπεδα του τέννις και η κοσμοϊστορική της πορεία.
Σε μια εποχή κατά την οποία οι γυναικείες αθλητικές ενδυμασίες ήταν συντηρητικές, η Λενγκλέν εμφανιζόταν με φούστες που αποκάλυπταν τις γάμπες της, χωρίς μεσοφόρι και κορσέ, όταν οι αντίπαλές της φορούσαν μακριές φούστες. Το πρώτο «σκάνδαλο μόδας» του Γουίμπλεντον ήταν όταν η Lenglen έκανε το ντεμπούτο της το 1919 με ένα φόρεμα με βαθύ ντεκολτέ και κατεβασμένες κάλτσες- μια αμφίεση που ο Τύπος του Λονδίνου θεώρησε «άσεμνη».
Παρόλο που έπρεπε να φοράει καπέλο, η Λενγκλέν ήταν η πρώτη που επινόησε το μαντήλι στο γήπεδο, τη λεγόμενη μπαντάνα.