Γυναίκα σε βιτρίνα
Η μόδα μπροστά/Φωτογραφία:AP images
30|03|2020 15:00
SHARE
FASHION FOR LIFE

Η μόδα στηρίζει τον αγώνα κατά του Covid 19 -Αντί για haute couture, μάσκες και αντισηπτικά τζελ


Τα καταστήματα έκλεισαν, τα μεγαλύτερα ντεφιλέ μόδας ακυρώθηκαν ανά τον κόσμο, όμως οι μεγάλοι οίκοι δηλώνουν το δικό τους παρών, συνεισφέροντας και αυτοί στη μάχη κατά του κορωνοϊού.

Οι ιταλικές επιχειρήσεις φυσικά πρωτοστατούν στις προσφορές, αφού η χώρα τους πραγματικά βιώνει μια ανείπωτη τραγωδία.

Ο οίκος Armani ανακοίνωσε ότι και τα τέσσερα εργοστάσιά του στην Ιταλία θα αρχίσουν να παράγουν στολές προστασίας για το «ιατρικό προσωπικό που δίνει μάχη» εναντίον της πανδημίας, ενώ ο οίκος Gucci σχεδιάζει να φτιάξει και να δωρίσει πάνω από 1,1 εκατομμύριο μάσκες και 55.000 στολές στις ιταλικές αρχές. Παράλληλα, η Prada ανακοίνωσε πως θα κατασκευάσει 110.000 μάσκες, που θα έχουν διανεμηθεί έως τις 6 Απριλίου. Χρηματική είναι η προσφορά του οίκου Moncler, που δώρισε 10 εκατομμύρια ευρώ για δημιουργία νοσοκομείου στην πόλη του Μιλάνου.

Στη Ισπανία τώρα, ο όμιλος Inditex που περιλαμβάνει τα καταστήματα Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho και Massimo Dutti αλλάζει την παραγωγή του ώστε να ενισχύσει τα νοσοκομεία με μάσκες, στολές και όποιον άλλο ιατρικό εξοπλισμό χρειάζονται.

Αντίστοιχα, την παραγωγή του εργοστασίου του άλλαξε και ο ιδρυτής του brand American Apparel, Dov Charney, ανακοινώνοντας ότι πλέον θα κατασκευάζει ιατρικές μάσκες, από 100% βαμβάκι.

Στη Γαλλία τώρα, που επίσης έχει πληγεί ιδιαιτέρως από τη πανδημία, οι οίκοι Yves Saint Laurent και Balenciaga ξεκινούν την κατασκευή χειρουργικών μασκών. Η Louis Vuitton και η Hermes ανακοίνωσαν ότι τα εργοστάσια παραγωγής αρωμάτων τους θα παράγουν πλέον αντισηπτικά. Το ίδιο πράττει και ο γαλλικός κολοσσός L’Oréal Paris, ο οποίος επιπλέον ανακοίνωσε ένα σχέδιο που περιλαμβάνει τη διανομή μεγάλων ποσοτήτων αντισηπτικών, αλλά και μια δωρεά ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ σε οργανώσεις που στηρίζουν τους μη προνομιούχους.

Ο τομέας αρωμάτων της Givenchy ανακοίνωσε τη συνεργασία του με εκείνον του Christian Dior και της Guerlain για την παρασκευή υδροαλκοολικού τζελ, που θα διατεθεί στις γαλλικές υγειονομικές αρχές.

Η εταιρεία H&M ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει να παράγει προσωπικό προστατευτικό εξοπλισμό, που θα διαθέσει σε νοσοκομεία και εργαζόμενους στον τομέα της ιατροφαρμακευτικής.

Τέλος, μια πρωτότυπη ιδέα είχε και ο Αμερικανός διάσημος σχεδιαστής Brandon Maxwell προσπαθεί να δώσει μία νότα αισιοδοξίας στις δύσκολες αυτές ημέρες, ανακοινώνοντας μέσω του λογαριασμού του στο instagram ότι θα δωρίσει νυφικές τουαλέτες σε νύφες, που έχουν βρεθεί σε δύσκολη οικονομική κατάσταση εξαιτίας της εξάπλωσης του COVID-19. Οι νύφες μπορούν να συμμετέχουν στον ξεχωριστό διαγωνισμό στέλνοντας ένα email στην διεύθυνση yourspecialday@brandonvmaxwell.com και γράφοντας τις λεπτομέρειες του γάμου τους καθώς και την ιστορία αγάπης που σκοπεύουν να γιορτάσουν εκείνη την ημέρα.

Το deadline είναι μέχρι την Δευτέρα, 30 Μαρτίου ενώ οι νικητές θα ειδοποιηθούν την Τετάρτη, 1 Απριλίου.





SHARE