Η Schiaparelli επεκτείνεται στο Harrods με μια μπουτίκ-κόσμημα σε σουρεαλιστικό ύφος

Η Schiaparelli επεκτείνεται στο Harrods με μια μπουτίκ-κόσμημα σε σουρεαλιστικό ύφος

Ο οίκος Schiaparelli προχωρά σε ένα σημαντικό βήμα επέκτασης στο κορυφαίο πολυκατάστημα Harrods, διπλασιάζοντας τον χώρο που καταλαμβάνει στον πρώτο όροφο.

Η νέα boutique των 222 τετραγωνικών μέτρων σηματοδοτεί όχι μόνο την αύξηση της παρουσίας του οίκου στο Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και τη στρατηγική του επένδυση σε μια ολοκληρωμένη retail εμπειρία που συνδυάζει ιστορία, τέχνη και σύγχρονη αισθητική.

Ο οίκος Schiaparelli, που ιδρύθηκε το 1927 από την Elsa Schiaparelli και έχει χαρακτηριστεί από τον σουρεαλισμό και την πρωτοπορία, επανέρχεται δυναμικά στην παγκόσμια σκηνή υπό την καθοδήγηση του δημιουργικού διευθυντή Daniel Roseberry. Ο οίκος έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πιο ενδιαφέροντες και αναγνωρίσιμους στον κόσμο, με τις συλλογές του να κερδίζουν την προσοχή.

Η νέα boutique στο Harrods σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το σουηδικό αρχιτεκτονικό στούντιο Halleroed, που ανέλαβε να δημιουργήσει έναν χώρο που θα μεταφέρει τους επισκέπτες στον ιδιαίτερο κόσμο της Schiaparelli. Με σεβασμό στην ιστορική κληρονομιά του οίκου αλλά και τις απαιτήσεις του σύγχρονου κόσμου της μόδας, οι αρχιτέκτονες υιοθέτησαν τη διάταξη enfilade -μια σειρά διαδοχικών δωματίων που συνδέονται αρμονικά μεταξύ τους. Αυτή η μορφή παραπέμπει στο εμβληματικό σαλόνι της Elsa Schiaparelli στην Place Vendôme στο Παρίσι.

Η νέα σουρεαλιστική boutique του οίκου Schiaparelli

Φωτογραφία: Schiaparelli

Η είσοδος στην boutique γίνεται μέσα από διαδρόμους με λευκές καλυμμένες επιφάνειες που θυμίζουν την αισθητική του flagship καταστήματος στο Παρίσι, ενώ το κεντρικό λόμπι εντυπωσιάζει με μια χρυσή θολωτή οροφή, διακοσμημένη με πρωτότυπα σκίτσα του Daniel Roseberry. Το χρυσό χρώμα διατρέχει ολόκληρο τον χώρο, ενισχύοντας την αίσθηση της πολυτέλειας και της κομψότητας.

Φωτογραφία: Schiaparelli

Ο επισκέπτης ξεκινά ένα ταξίδι μέσα από επιμελημένους χώρους που αντιπροσωπεύουν διαφορετικές πτυχές του οίκου. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά δωμάτια είναι το Jewellery Room, που έχει διαμορφωθεί σαν ένα Art Deco μπάνιο με τοίχους επενδυμένους με βενετσιάνικα ψηφιδωτά από φύλλα χρυσού, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που συνδυάζει την πολυτέλεια με μια δόση σουρεαλιστικής φινέτσας. Τα κοσμήματα εκτίθενται σε μια μαρμάρινη μπανιέρα, δίνοντας έναν ιδιαίτερο και πρωτότυπο τρόπο παρουσίασης.

Φωτογραφία: Schiaparelli

Ακολουθεί το boudoir, ένας ιδιωτικός χώρος που θυμίζει υπνοδωμάτιο με κρεβάτι, τζάκι και χειροποίητα κεντήματα στους τοίχους, προσφέροντας στους πελάτες μια διακριτική και εξατομικευμένη εμπειρία shopping. Το shoe room είναι καλυμμένο με καθρέφτες και βελούδο σε τόνους ταμπά, δημιουργώντας έναν χώρο όπου τα παπούτσια αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή αίγλη.

Φωτογραφία: Schiaparelli

Επιπλέον, η boutique φιλοξενεί τρία διαφορετικά δωμάτια αφιερωμένα στις συλλογές prêt-à-porter, δίνοντας έμφαση όχι μόνο στην υψηλή ραπτική αλλά και στη συνολική δημιουργική ταυτότητα του οίκου.

Φωτογραφία: Schiaparelli

Η CEO της Schiaparelli, Delphine Bellini, τόνισε πως το νέο κατάστημα αποτελεί μια έκφραση της φιλοσοφίας του οίκου για το luxury retail ως μια εξατομικευμένη, προσεγμένη και εμπνευσμένη εμπειρία. «Η συνεργασία με τον Daniel Roseberry και το στούντιο Halleroed δημιούργησε έναν χώρο που συνδυάζει τη δημιουργικότητα, το θάρρος και την παράδοση», δήλωσε.

Φωτογραφία: Schiaparelli

Από την πλευρά του, ο Simon Longland, διευθυντής αγορών του Harrods, υπογράμμισε πως η διεύρυνση της παρουσίας της Schiaparelli στο κατάστημα αντανακλά τη ζήτηση του διεθνούς κοινού για πρωτότυπες, τολμηρές αλλά ταυτόχρονα κομψές δημιουργίες. «Η ικανότητα του Daniel Roseberry να αφηγείται ιστορίες μέσα από τα ρούχα και τους χώρους της boutique έχει κάνει τον οίκο ιδιαίτερα αγαπητό στους πελάτες μας», εξήγησε.

Φωτογραφία: Schiaparelli

Η νέα boutique της Schiaparelli στο Harrods δεν είναι απλώς ένας χώρος λιανικής πώλησης, αλλά ένα δημιουργικό περιβάλλον όπου το παρελθόν και το μέλλον της μόδας συναντιούνται. Με αυτό το concept, ο οίκος επιβεβαιώνει τη θέση του ως μια από τις πιο δυναμικές και καινοτόμες δυνάμεις στον χώρο της πολυτελούς μόδας, ενώ παράλληλα προσφέρει στους πελάτες του μια ολοκληρωμένη, shopping εμπειρία που σίγουρα μένει αξέχαστη.