Ο Jonathan Anderson αποκαλύπτει τη δική του ερμηνεία της εμβληματικής Lady Dior
Ο Jonathan Anderson, δημιουργικός διευθυντής του οίκου Dior, συνεχίζει να φέρνει μια νέα, φρέσκια εποχή στον διάσημο οίκο μόδας.
Η πιο πρόσφατη καμπάνια του αφορά τις Lady Dior τσάντες, ένα από τα πιο εμβληματικά αξεσουάρ της Maison. Στην καμπάνια αυτή πρωταγωνιστούν τρεις νέες παγκόσμιες πρέσβειρες του οίκου: η Mia Goth, η Greta Lee και η Mikey Madison. Μέσα από αυτές τις γυναίκες, η Lady Dior αποκτά νέο χαρακτήρα και φρεσκάδα, ενώ συνδυάζει στοιχεία κλασικού στιλ με μοντέρνα αισθητική.
Η φωτογράφιση έγινε από τον David Sims στον Pavillon de Musique de la Comtesse du Barry, ένα ιστορικό κτίριο στη Louveciennes, που είχε κατασκευαστεί για την επίσημη ερωμένη του βασιλιά Λουδοβίκου ΙΕ’. Ο χώρος αυτός δίνει στην καμπάνια μια ρομαντική και κομψή αίσθηση, θυμίζοντας το 18ο αιώνα, και συνδέει τις νέες δημιουργίες με την ιστορία του οίκου Dior.
Η Mia Goth, γνωστή για τους ρόλους της στις ταινίες «Maxine Minx» και «Pearl», φορά μια ροζ και γκρι ριγέ μπλούζα με λευκή φουσκωτή φούστα διακοσμημένη με κόκκινα λουλούδια, συνδυασμένη με μια ροζ Lady Dior τσάντα. Το σύνολο δείχνει παιχνιδιάρικο και φρέσκο, με την τσάντα να ξεχωρίζει. Η Greta Lee, υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στο «Past Lives», φορά ένα γκρι tweed σύνολο με λευκή λουλουδάτη Lady Dior τσάντα, προσδίδοντας διακριτική κομψότητα και διαχρονικό στιλ. Η Mikey Madison, πρόσφατα βραβευμένη με Όσκαρ για την ταινία «Anora», συνδυάζει λευκό υφασμάτινο ντύσιμο με μια πράσινη Lady Dior τσάντα, δίνοντας έναν αέρα φρεσκάδας και μοντέρνου μινιμαλισμού.
Οι νέες Lady Dior τσάντες έχουν ανοιχτές αποχρώσεις και 3D υφές, διαφορετικές από τις πιο σκούρες και ροκ εκδοχές που είχαμε δει στο παρελθόν. Με αυτόν τον τρόπο, η τσάντα αποκτά έναν πιο φωτεινό και μοντέρνο χαρακτήρα, χωρίς να χάνει την ιστορική κομψότητα που τη χαρακτηρίζει.


«Η Lady Dior είναι μία από τις πιο εμβληματικές τσάντες στην ιστορία», λέει ο Jonathan Anderson. «Μου αρέσει ότι όταν την κρατά κάποιος όπως η Mia, η Greta ή η Mikey, ξαφνικά αποκτά κάτι νέο». Οι τρεις ηθοποιοί ποζάρουν φυσικά, χωρίς υπερβολές, δίνοντας ζωντάνια και αμεσότητα στην καμπάνια. Ο φωτισμός και οι υφές αναδεικνύουν την κομψότητα της τσάντας και τη λεπτομέρεια της κατασκευής της.


Η καμπάνια δείχνει ότι η Lady Dior μπορεί να εξελιχθεί και να παραμείνει σύγχρονη. Η τσάντα γίνεται σύμβολο προσωπικότητας, στιλ και ανεπιτήδευτης κομψότητας, αποδεικνύοντας ότι ένα κλασικό αξεσουάρ μπορεί να παραμένει πάντα επίκαιρο και εκφραστικό, ανεξάρτητα από την εποχή.