«Εδώ γράφεται ιστορία». Αυτά ήταν τα λόγια του Jay-Z όταν έκλεισε το πρώτο fashion show του Pharrell Williams ως καλλιτεχνικός διευθυντής της ανδρικής σειράς του οίκου Louis Vuitton, με μια μουσική εμφάνιση άξια ενός τόσο εντυπωσιακού show.
Οι τυχεροί επισκέπτες που κατάφεραν να εξασφαλίσουν μια θέση στο show-ντεμπούτο του Pharrell Williams συγκεντρώθηκαν στην όχθη του ποταμού Σηκουάνα, από όπου μεταμέρθηκαν με πλοίο στην Πον Νεφ, την παλαιότερη γέφυρα του Παρισιού, η οποία κατασκευάστηκε τον 16ο αιώνα -μόλις λίγα βήματα μακριά από το studio της Louis Vuitton, όπου ο νέος creative director εργάστηκε για την πρώτη του κολεξιόν.
Όσο ο ήλιο έδυε, δημιουργώντας το ιδανικότερο σκηνικό για το πιο ατμοσφαιρικό show, οι A-listers καλεσμένοι βολεύονταν στις θέσεις τους στα front rows, μεταξύ αυτών η Μπιγιονσέ και ο Jay-Z, η Ριάνα με τον Asap Rocky, η Ζεντάγια και η Κιμ Καρντάσιαν. Όταν φωτίστηκε η γέφυρα και ξεκίνησε η live ορχήστρα, οι θεατές ήξεραν ότι τους περίμενε ένα εντυπωσιακό θέαμα.
Όταν τον Φεβρουάριο ανακοινώθηκε ότι ο Pharrell Williams θα ήταν ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της ανδρικής σειράς του οίκου Louis Vuitton, πολλοί δεν έκρυψαν την έκπληξή τους. Ναι, ο τραγουδιστής και entepreneur δεν ήταν ξένος στη μόδα και ήδη μετρούσε μερικές συνεργασίες στον χώρο, αλλά μπορούσε να καλύψει το κενό που είχε αφήσει πίσω του ο αξέχαστος Virgil Abloh μετά τον θάνατό του. Για την ιστορία, ο Virgil Abloh ήταν ο πρώτος μαύρος σχεδιαστής στον οίκο Louis Vuitton, το οποίο ο Williams χαρακτήρισε ως «τον γίγαντα που πέρασε πριν από μένα».
Ο Abloh είχε στόχο να ενισχύσει την κουλτούρα της μαύρης κοινότητας, κάτι που φαίνεται να θέλει να συνεχίσει και ο Pharrell, με το show να κορυφώνεται όταν η χορωδία γκόσπελ Voices of Fire από τη Βιρτζίνια τραγούδησε το «Joy», συγκλονίζοντας το κοινό. Μάλιστα, πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε και η πρώτη καμπάνια που επιμελήθηκε ο νέος creative director, με πρωταγωνίστρια τη Ριάνα. Μιλώντας στους New York Time, ο Pharrell είπε σχετικά με την επιλογή του. «Αυτό που μου αρέσει περισσότερο σε αυτήν την καμπάνια ότι μιλάμε για έναν από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας στον κόσμο και μια μαύρη έγκυο γυναίκα».