MAX MARA

Max Mara: Το Resort 2024 show στη Στοκχόλμη συνδύασε τη σκανδιναβική παράδοση με τη σχεδιαστική υπεροχή


Ένα μεθυστικό blend ιταλικής κομψότητας και σκανδιναβικής αισθητικής παρουσιάστηκε στο fashion show της Max Mara στη Στοκχόλμη.

Από τη στιγμή που παρουσίασε την πρώτη συλλογή του κάπου στα μέσα της δεκαετίας του ‘50, ο οίκος Max Mara έδειξε αμέσως τις προθέσεις του: αυτός δεν είναι ένας οίκος μόδα που θα χρησιμοποιήσει περιττά μέσα εντυπωσιασμού για να αποδείξει ότι δίκαια κρατά μιας από τις πρώτες θέσεις στη λίστα με τα σπουδαιότερα brands στον κόσμο, αλλά χρησιμοποιεί τη σωστή τεχνοτροπία, τη διαχρονικότητα και την ιταλική αισθητική για να υπηρετήσει τη μόδα που δεν έχει ημερομηνία λήξης. Μέσα από τις συλλογές του, σκιαγραφεί μια γυναίκα που αποπνέει δυναμισμό και αξεπέραστο class, «δανειζόμενος» κομμάτια και γραμμές που μέχρι πριν από μερικά χρόνια ανήκαν στην ανδρική ντουλάπα, παρουσιάζοντας ένα powerful look με ανδρόγυνες πινελιές.

Αυτή τη φορά, το ιταλικό brand -που ανταποκρίνεται (ή μάλλον ανέκαθεν ανταποκρινόταν) στους κανόνες του quiet luxury, ταξίδεψε έως τη Στοκχόλμη για να παρουσιάσει μια τη Resort 2024 collection, λίγες μέρες πριν τους εορτασμούς του midsommar -τη μεγαλύτερη σε διάρκεια μέρα στο βόρειο ημισφαίριο. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Ian Griffiths, επέλεξε το Blue Hall ως location για το ντεφιλέ, το Δημαρχείο της Στοκχόλμης, όπου πραγματοποιείται κάθε χρόνο η τελετή απονομής των βραβείων Νόμπελ.

Max Mara Resort 2024
Splash/ Ideal Image

Η συλλογή ήταν εμπνευσμένη από τη σκανδιναβική κουλτούρα και τη γυναικεία χειραφέτηση, με κεντρικό άξονα την ιστορία της Selma Lagerlöf, την πρώτη γυναίκα που κέρδισε ποτέ βραβείο Νόμπελ, διάσημη για τα έργα λαογραφική λογοτεχνίας.

Max Mara: Το Resort 2024 show στη Στοκχόλμη

Συνδυάζοντας στοιχεία της σουηδικής παράδοσης αλλά και της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Max Mara, o Ian Griffiths έντυσε τα μοντέλα του με κομψά hippie φορέματα που παρέπεμπαν στις παραδοσιακές φορεσιές της χώρας και αμάνικα σακάκια με ξεφτισμένες άκρες σε βουκολικό στιλ, ενώ στα εμβληματικά Camelandia παλτό προστέθηκαν φουσκωτά μανίκια αλά τέλη 19ου αιώνα.

Πολλά στοιχεία της συλλογής -όπως η αντίθεση των ανδρικών μανικετόκουμπων με τα πιο θηλυκά φορέματα από σιφόν ή ταφτά- παρέπεμπαν άμεσα τη Lagerlöf, η οποία περιφρονούσε τις αστικές συμβάσεις και είχε gay συντρόφους όταν αυτό ήταν παράνομο.

Max Mara Resort 2024
Splash/ Idel Image

Οι οπαδοί του οίκου Max Mara ενθουσιάστηκαν με τη fun και φεστιβαλική αισθητική των ρούχων, που όμως θύμιζαν και το ντύσιμο μιας άλλης εποχής, σαν αυτό με το οποίο θα φανταζόμασταν μια λογοτεχνική ηρωίδα του 18ου αιώνα.





SHARE