Αν και η βρετανική μάρκα ιδρύθηκε το 1856 από τον Thomas Burberry εστιάζοντας στις καπαρντίνες και τα αδιάβροχα κομμάτια, ήδη από τη δεκαετία του 1920 το statement καρό print της Burberry άρχισε να πρωταγωνιστεί σε πολλά διαφορετικά ενδύματα.
Η νέα swimwear καμπάνια της Burberry:
Περισσότερα από 40 χρόνια αργότερα, το 1967, το ταρτάν μοτίβο αναδείχθηκε σε σήμα κατατεθέν του πολυτελούς οίκου, πρωταγωνιστώντας στην πλειοψηφία των προϊόντων του. Με την πάροδο των ετών, το iconic Burberry check print μετατράπηκε σε ένα-πλέον αναγνωρίσιμο- σύμβολο κύρους και γοήτρου, ειδικά κατά τη διάρκεια της logomania που κυριάρχησε τη δεκαετία του '90.
Τώρα, ο νεοδιορισθείς δημιουργικός διευθυντής της Burberry, Daniel Lee -ο οποίος έχει ένα ισχυρό ιστορικό με viral ενδυματολογικές επιτυχίες- επαναφέρει το εμβληματικό καρό του brand στο προσκήνιο, με την κυκλοφορία μιας νέας καμπάνιας μαγιό. Στην ιστοσελίδα του πολυτελούς οίκου θα βρείτε το κλασικό μπικίνι Burberry μαζί με νέες, επαναπροσδιορισμένες εκδοχές που περιλαμβάνουν νέες αποχρώσεις, όπως το μπλε και το μαύρο.
Τα μπικίνι της νέας Burberry swimwear καμπάνιας: