Συγκεκριμένα, οι αδερφές Όλσεν ζήτησαν από τους καλεσμένους να μην χρησιμοποιήσουν ούτε τις κάμερες ούτε τα κινητά τους στη διάρκεια του show, δίνοντάς τους αντίθετα ένα σημειωματάριο ώστε να γράψουν τυχόν σκέψεις τους στη διάρκεια του show.
Για την ακρίβεια, η συγκεκριμένη σύσταση είχε δοθεί πριν από το show, όταν οι Όλσεν έστειλαν την πρόσκληση στους καλεσμένους.
Η διευθύντρια μόδας των New York Times, Vanessa Friedman, μοιράστηκε μάλλον έκπληκτη στο X την πληροφορία, κοινοποιώντας το περιεχόμενό της. «Το The Row ανυπομονεί να σας καλωσορίσει στην παρουσίαση της συλλογής Winter 2024 την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου στις 12 το μεσημέρι. Σας ζητάμε ευγενικά να αποφύγετε την καταγραφή ή την κοινοποίηση οποιουδήποτε περιεχομένου κατά τη διάρκεια της εμπειρίας σας».
Ο δημοφιλής λογαριασμός του Instagram StyleNotCom - ο οποίος δημοσιεύει κριτικές και σχόλια για τη fashion επικαιρότητα γράφοντας με λευκά γράμματα σε χαρακτηριστικό μπλε φόντο χωρίς φωτογραφίες, αναδείχθηκε σε προνομιούχο της περίστασης, αφού περιέγραψε (γραπτώς) τα όσα συνέβησαν στην επίδειξη.
Σύμφωνα με εκείνο, η συλλογή ήταν πιο θηλυκή από άλλες του οίκου, το πρώτο look ήταν μια χακί flared καμπαρντίνα και ακολούθησαν παλτό, γόβες, sneakers και τουρμπάνια.
Μεταξύ άλλων, περπάτησαν τα μοντέλα Kristen McMenamy, Mariacarla Boscono και Eva Herzigová και, στο τέλος του show κέρασαν τους καλεσμένους καφέ, ψωμί και βούτυρο και το γνωστό γαλλικό γλυκό μαντλέν.
Πάνω από 24 ώρες μετά, καμία εικόνα από το show δεν έχει ακόμη εμφανιστεί στα social media και όπως φαίνεται, θα είναι το ίδιο το The Row που θα δημοσιεύσει υλικό από τη συλλογή του, όποτε και αν επιλέξει. Άλλωστε, παρουσίασε την προηγούμενη συλλογή του λανσάροντας απλώς φωτογραφίες στο site του.
Και, σίγουρα, η κίνηση αυτή είναι μια ακόμα πιο αποφασιστική στροφή στους βαθύπλουτους καταναλωτές που ούτως ή άλλως αποτελούσαν το κοινό του The Row (ενδεικτικά, ένα υφασμάτινο παντελόνι κοστίζει πάνω από 1.000 ευρώ), μετατρέποντας σε αποκλειστική πολυτέλεια ακόμα και τη θέαση των ρούχων του.
Γιατί κανείς δεν είναι τόσο ρομαντικός (ή αφελής) ώστε να μείνει μόνο στο θετικό της απουσίας κινητών -ναι, οι θεατές συμμετείχαν στην εμπειρία με τα μάτια τους και όχι με την κάμερά τους - αλλά όλοι όσοι δεν είδαν πώς μοιάζει η νέα συλλογή του The Row για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 ένιωσαν ξαφνικά εκτός του σύμπαντός του.