Ο Thom Browne έφερε μια σκοτεινή μαγεία στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, παρουσιάζοντας ένα show-υπερθέαμα, εμπνευσμένο από το «Κοράκι» του Έντγκαρ Άλαν Πόε.
Από το τότε που το quiet luxury έχει πάρει τα ηνία, παρατηρεί κανείς ότι στις τελευταίες εβδομάδες μόδας, ακόμα και αυτές της υψηλής ραπτικής, οι σχεδιαστές τείνουν να υπηρετούν τη μια αισθητική πιο ήσυχη, λανσάροντας συλλογές και κομμάτια που αντέχουν στο πέρασμα του χρόνου, χωρίς να χρησιμοποιούν περιττούς εντυπωσιασμούς. Και αυτό είναι σίγουρα καλό, αφού το οικολογικό κομμάτι της μόδας ενισχύει την ανάγκη για κομμάτια που μπορούν να φορεθούν για χρόνια.
Ωστόσο, πολλοί ήταν οι fashion lovers που παραδέχτηκαν ότι τους έλειψε το storytelling -με άλλα λόγια το show. Και κάπου εδώ ήρθε ο Thom Browne.
Ο Thome Browne ανήκει στους σχεδιαστές που κανείς ξεχωρίζει τις δημιουργίες του ανάμεσα σε άλλες, έχει το δικό του στιλ και τη δική του, μοναδική αισθητική, αλλά και την αξιοζήλευτη ικανότητα να μην επαναλαμβάνεται, προσφέροντας στους φανατικούς οπαδούς του πάντα νέο και φρέσκο. Εκκεντρικός, παίζει με τα όρια και το θεατρικό στοιχείο, αλλά δεν ξεπερνάει ποτέ το όριο του κιτς.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η επίδειξή του στην τρέχουσα Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, για την οποία μιλούν όλοι από χθες -και όχι άδικα, αφού αποτελούσε ένα αληθινό υπερθέαμα, σχεδόν μια παράσταση που συνδύαζε τη μόδα με την ποίηση.
Η σουρεαλιστική πασαρέλα του Thome Browne στη Νέα Υόρκη
Ο Thome Browne εμπνεύστηκε από το «Κοράκι», το εμβληματικό ποίημα του σπουδαίου Έντγκαρ Άλαν Πόε, στήνοντας ένα αληθινό υπερθέαμα, ένα παραμύθι που εκτυλισσόταν στα εντυπωσιασμένα μάτια των τυχερών θεατών -ανάμεσά τους και οι Τζάνετ Τζάκσον, Κουίν Λατίφα και Πεν Μπάντζλι.