Το πρώτο ευρωπαϊκό show της Carolina Herrera ήταν μια πολύχρωμη γιορτή μόδας στην Plaza Mayor
Η Carolina Herrera, ένα από τα πλέον εμβληματικά ονόματα της μόδας, επέλεξε φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία της να παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη 2026 στην Ευρώπη, και συγκεκριμένα στη Μαδρίτη, αφήνοντας το στίγμα της στην καρδιά της ισπανικής πρωτεύουσας.
Το brand, που έχει συχνά συνδεθεί με τη Νέα Υόρκη και τη λάμψη της, έκανε μια ιδιαίτερη επιλογή, ταξιδεύοντας στην Plaza Mayor, έναν από τους πιο διάσημους και ιστορικούς χώρους της πόλης, για την πασαρέλα του.
Η παρουσίαση της συλλογής ήταν εντυπωσιακή και ανέδειξε τον συνδυασμό της κομψότητας και της εκκεντρικότητας που χαρακτηρίζει το brand. Το κοινό, που περιλάμβανε διασημότητες όπως η Μπέκι Τζι, η Λούσι Χέιλ, η Σοφία Κάρσον και η Καρολίνα Κούρκοβα, οι οποίες συγκεντρώθηκαν γύρω από ένα παστέλ ροζ runway.
Η συλλογή Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2026 του οίκου Carolina Herrera, σχεδιασμένη από τον creative director Wes Gordon, περιλάμβανε 77 looks γεμάτα χρώμα, drama και τολμηρά floral μοτίβα, συνοδευόμενα από soundtrack με ισπανική ποπ των ‘80s. «Όλα έπρεπε να είναι μεγάλα -μεγάλες ιδέες, μεγάλα μανίκια, μεγάλους ώμους, μεγάλες ουρές, έντονα χρώματα για να ταιριάζουν με τον χώρο», τόνισε ο Wes Gordon, εξηγώντας την προσέγγισή του. Η Μαδρίτη, πόλη με πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και έντονο καλλιτεχνικό παλμό, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης, συνδυάζοντας την αίγλη του 17ου αιώνα με τη νεανική και επαναστατική ενέργεια της La Movida, του πολιτιστικού κινήματος που αναδύθηκε μετά τον θάνατο του δικτάτορα Φράνκο.
Η συλλογή της Carolina Herrera Spring/Summer 2026
Το πρώτο look της πασαρέλας ήταν εντυπωσιακό. Ένα μαύρο φόρεμα με μακριά ουρά, ιδανικό για να περπατήσει μπροστά από το άγαλμα του βασιλιά Φίλιππου Γ΄ στην πλατεία. Τα φορέματα τύπου Infanta, με υπερβολικό όγκο στη λεκάνη, παραπέμπουν σε πίνακες του Velázquez και του El Greco. Όπως ανέφερε ο ίδιος, ο Wes Gordon ήθελες «τα looks να μοιάζουν σαν να βγήκαν κατευθείαν από έναν πίνακα στο Prado».




Τα μοτίβα των λουλουδιών ήταν το κεντρικό στοιχείο της συλλογής, με ιδιαίτερη έμφαση σε τρία λουλούδια που έχουν ειδική σημασία για τη Μαδρίτη -το τριαντάφυλλο, προς τιμήν του κήπου Rosaleda της Μαδρίτης, το γαρίφαλο, που παραδοσιακά φοριέται κατά τη γιορτή του San Isidro, και το ίρις, που αναφέρεται στα καραμελωμένα λουλούδια με γεύση ίρις που προσφέρονταν στους καλεσμένους. Ένα χρυσό μοτίβο γαρίφαλου ενσωματώθηκε σε ένα ζακάρ φόρεμα σε έντονο χρώμα, ενώ ο Wes Gordon επανέφερε τα signature χρώματα του brand -το λιλά, το κόκκινο και το κίτρινο.




Η δημιουργικότητα του Wes Gordon φάνηκε μέσα από κορσέδες με ιδιαίτερες, αρχιτεκτονικές γραμμές που αγκάλιαζαν τη σιλουέτα, συνδυάζοντας κομψότητα και λάμψη με παιχνιδιάρικη θεατρικότητα. Τα μοτίβα και οι υφές των φορεμάτων έδιναν την αίσθηση κίνησης και ζωντάνιας, ενώ οι λεπτομέρειες, όπως οι διακριτικές διακοσμήσεις και τα layering στοιχεία, δημιουργούσαν εντυπωσιακές αντιθέσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η συλλογή απέπνεε ένα μείγμα κλασικής κομψότητας και μοντέρνας δημιουργικότητας.




Η απόφαση να παρουσιαστεί η συλλογή στη Μαδρίτη αντί για τη Νέα Υόρκη, αν και στέρησε από τη ΝYFW έναν από τους πιο δυνατούς πρωταγωνιστές, αποδείχτηκε στρατηγικά επιτυχημένη. Σε μια εποχή που κυριαρχεί ο μινιμαλισμός και η ομοιομορφία στις πασαρέλες, η εκρηκτική glamour αισθητική της Carolina Herrera ξεχώρισε, συνδυάζοντας το μεγαλοπρεπές με το παιχνιδιάρικο και αποτυπώνοντας την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της Μαδρίτης με μοντέρνο και ζωντανό τρόπο.




Συνολικά, η συλλογή Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2026 είναι μια γιορτή χρώματος, πολυτέλειας και ισπανικής κουλτούρας, μια δήλωση που θυμίζει ότι ο οίκος Carolina Herrera συνεχίζει να καινοτομεί, ενώ παραμένει πιστή στις ρίζες και στην αισθητική που έχει καθιερώσει εδώ και δεκαετίες.