Από τη Νικόλ Κίντμαν στην Κλόντια Σίφερ -Σταρ και σούπερ μόντελ ποζάρουν στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga
Ο οίκος Balenciaga παρουσίασε τη νέα του καμπάνια για τη σεζόν Fall/ Winter ‘25, επιλέγοντας έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο για να δείξει τα ρούχα και τα αξεσουάρ της συλλογής.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν από τον γνωστό φωτογράφο Juergen Teller, σε συνεργασία με τη σύντροφό του Dovile, μέσα σε ένα ιστορικό ξενοδοχείο στην πόλη Μπιαρίτζ της Γαλλίας.
Η έμπνευση για τη συγκεκριμένη καμπάνια προέρχεται από ένα παλιότερο έργο του Teller, με τίτλο «The Clients» (Οι πελάτες) του 1999, το οποίο επαναπροσεγγίζει εδώ με φρέσκια ματιά και γνωστά πρόσωπα. Ανάμεσά τους, οι ηθοποιοί Νικόλ Κίντμαν, Ιζαμπέλ Ιπέρ, Κλόντια Σίφερ, Πάτρικ Σβαρτσενέγκερ, Άρθουρ Τσεν και γνωστά μοντέλα όπως η Adut Akech, η Liu Wen και η Roxane.
H νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga
Ο κάθε καλεσμένος φωτογραφίζεται σε διαφορετικό σημείο του ξενοδοχείου -είτε σε δωμάτια, είτε σε σκάλες ή σαλόνια- φορώντας κομμάτια από τη νέα συλλογή. Η ατμόσφαιρα των φωτογραφιών είναι αρκετά «σιωπηλή» και λιτή. Δεν υπάρχει περιττή λάμψη ή εντυπωσιασμός. Η έμφαση δίνεται στις υφές, στα υλικά και στον τρόπο που στέκεται κάθε ρούχο πάνω στο σώμα.



Η συλλογή Fall/ Winter ‘25 περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία -από κλασικά παλτό και σακάκια μέχρι πιο σύγχρονα streetwear κομμάτια, ενώ ξεχωρίζουν και οι συνεργασίες του οίκου με άλλες μάρκες, όπως η Balenciaga x PUMA και η Balenciaga x Alpinestars. Σε κάποιες φωτογραφίες βλέπουμε, για παράδειγμα, αγωνιστικά γάντια ή αξεσουάρ εμπνευσμένα από τον αθλητισμό.



Από τα αξεσουάρ ξεχωρίζουν οι νέες εκδοχές της τσάντας Rodeo, με ροζ κροκό υφή ή σε suede, καθώς και η Le City Bag με επένδυση shearling. Επίσης παρουσιάζεται και η καινούργια Carrie Carry-All σε γήινη απόχρωση. Όλες έχουν έντονο χαρακτήρα και προσθέτουν προσωπικότητα στο σύνολο.



Στα παπούτσια, το μοντέλο Shibuya Pump συνδυάζει σατέν με αθλητικές λεπτομέρειες, ενώ τα Hamptons Sneakers και οι Bel Air μπαλαρίνες εμπλουτίζουν τη γκάμα με άνετες και μοντέρνες επιλογές.



Η φωτογράφιση συνοδεύεται και από ένα βίντεο στο οποίο ο ίδιος ο Teller εξηγεί τη διαδικασία και τη σκέψη πίσω από τις εικόνες. Με αυτόν τον τρόπο, το κοινό έχει την ευκαιρία να δει όχι μόνο τα ρούχα αλλά και το πώς στήθηκε όλο το δημιουργικό concept της καμπάνιας.




Μέσα από αυτή την ιδιαίτερη προσέγγιση, ο οίκος Balenciaga επιλέγει να δείξει τη δύναμη του στιλ μέσα από εικόνες με αληθινή παρουσία και χαρακτήρα, παρά μέσα από γυαλιστερές και τέλεια στημένες πόζες. Μια καμπάνια που σίγουρα ξεχωρίζει και δίνει έναν νέο τρόπο να βλέπουμε τη μόδα, πιο βιωματικά, πιο προσωπικά.