H πανδημία του κορωνοϊού και η καραντίνα άλλαξαν τις ζωές των ανθρώπων σε πολλές χώρες του πλανήτη -και η πανίσχυρη βιομηχανία της μόδας κλήθηκε (όπως και οι υπόλοιπες) να δράσει με οξυμένα αντανακλαστικά.
Ξεπερνώντας το μακροπρόθεσμο οικονομικό πλάνο, τα μεγάλα brands κατάλαβαν γρήγορα ότι έπρεπε να φροντίσουν για το μέλλον τους ξεκινώντας από το πιο βασικό -την εικόνα τους.
΄Τα Zara λάνσαραν μέρος της νέας συλλογής τους στέλνοντας τα ρούχα στα σπίτια των μοντέλων και ζητώντας τους να φωτογραφηθούν με αυτά, ενώ ο οίκος Jacquemus ξεκίνησε μια νέα καμπάνια με τις μούσες του (όπως η Bella Hadid) να φωτογραφίζονται στο Facetime.
Τώρα, τα Mangο λάνσαραν τη δική τους at home καμπάνια, με πρωταγωνίστριες τρεις από τους μούσες του brand και Instagramers με χιλιάδες followers -τις Pernille Teisbaek, Leia Sfez και Nuria Val.