Yves Saint Laurent Τζέρι Χολ
Φωτογραφία: instagram/@ysl,David Sims
YVES SAINT LAURENT

Η Τζέρι Χολ στα 65 της γίνεται και πάλι η μούσα του Yves Saint Laurent


Υπάρχουν γυναίκες που ανταποκρίνονται στον ορισμό της λέξης icon.

Τι να πει, λοιπόν, κανείς για την Τζέρι Χολ, το θρυλικό top model των 70s, η οποία και επέστρεψε στον ρόλο του μοντέλου για την SS22 καμπάνια του Yves Saint Laurent. Και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο.

Καθώς ο κορυφαίοςγαλλικός οίκος αναβιώνει και ανανεώνει μερικές από τις πιο εμβληματικές δημιουργίες του Yves Saint Laurent, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Anthony Vaccarello, μία από τις πιο αγαπημένες του μούσες επανέρχεται στο επίκεντρο της καμπάνιας του. Ο Yves Saint Laurent ήταν παρόν κατά την διάρκεια της δεκαετίας του 1970, όταν ξεκίνησαν όλα για την Τζέρι Χολ.

Η ίδια ήταν το πρώτο μοντέλο που φόρεσε το θρυλικό Le Smocking tuxedo suit του Saint Laurent, στην παρθενική της εμφάνιση στην πασαρέλα. Ήταν, επίσης, το πρόσωπο της προκλητικής διαφήμισης του iconic αρώματος του οίκου «Opium», που φωτογραφήθηκε το 1977 από τον Helmut Newton.

φωτογραφία: instagram/@ysl

Ερχόμενοι ξανά στο σήμερα, η Τζέρι Χολ στα 65 της φωτογραφίζεται από τον David Sims, φορώντας μερικά από τα signature δημιουργήματα του ίδιου του Γάλλου μαέστρου, όπως έχουν ειπωθεί στο σήμερα από τον Vaccarello, όπως μια ολόσωμη εφαρμοστή φόρμα σε πολυτελές crushed βελούδο, με ασορτί ζώνη και έντονους ώμους.

Ας μην ξεχνάμε πως η ολόσωμη φόρμα υπήρξε ένα ρούχο με ιδιαίτερη σημασία για τον οίκο, κάνοντας το ντεμπούτο της στην συλλογή για το καλοκαίρι του 1986, όταν ο κορυφαίος σχεδιαστής αναδιαμόρφωσε την στολή των αεροπόρων, φέρνοντας την κοντά στο γυναικείο σώμα.

φωτογραφία: instagram/@ysl
φωτογραφία: instagram/@ysl

Statement κοσμήματα με γεωμετρικά σχέδια, μεγάλα μαύρα γυαλιά ηλίου σε cat eye style με χοντρό σκελετό εμπνευσμένα από τα 50s και το τετράκουμπο φόρεμα-σακάκι του σχεδιαστή σε κλασικό μαύρο βρίσκουν την απόλυτη έκφραση του elegance πάνω στο μοναδικό σώμα της Τζέρι Χολ, που στην έβδομη δεακετία της ζωής της αποδεικνύει πως «once a muse, always a muse».





SHARE