Πώς λανσάρεις μια νέα καμπάνια σε περίοδο καραντίνας;
Δεν λανσάρεις, πιθανότατα. Εκτός και αν είσαι τα Zara. Τη στιγμή που πολλά fashion brands και πλατφόρμες online shopping σταμάτησαν να χρησιμοποιούν μοντέλα και δείχνουν στις νέες κυκλοφορίες απλές λήψεις του κάθε ρούχου από πολλές πλευρές, ο ισπανικός fashion κολοσσός, βρήκε μια άλλη λύση.
Έστειλε τα πιο φρέσκα κομμάτια της νέας συλλογής στα σπίτια των μοντέλων με τα οποία συνεργάζεται, και τους ζήτησε να φωτογραφηθούν με αυτά.
Αυτό που αρχικά ακούγεται σαν λύση ανάγκης, θα μπορούσε τελικά να εξελιχθεί σε genius ιδέα για το μέλλον. Γιατί; Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στη συλλογή που λάνσαραν τα Zara αυτή την εβδομάδα.