HUGO F/W22
HUGO F/W22
03|08|2022 16:33
SHARE
NEW LOOK

#hugoyourway: Η HUGO αγκαλιάζει τη δύναμη του ψηφιακού κόσμου με τη συλλογή F/W22


Ως πλατφόρμα αυτοέκφρασης, η HUGO συνεχίζει να ενθαρρύνει και να ενδυναμώνει κάθε άτομο να είναι αυτό που είναι, να δημιουργεί το δικό του look και να παραμένει πιστό στον εαυτό του. Το επαναστατικό brand αγκαλιάζει περαιτέρω αυτή την τολμηρή στάση με τη νέα καμπάνια Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022.

Διατηρώντας την ενέργεια από την ανανέωση του brand στην αρχή του έτους, η HUGO πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα με αυτή την καμπάνια. Το πλέον αναγνωρίσιμο πια mantra του brand, #HUGOYourWay, εμφανίζεται εντυπωσιακά σε τεράστιες οθόνες, δημιουργώντας ένα μαγευτικό σκηνικό που θέτει τις βάσεις για να εκφραστούν οι δημιουργοί.

Ο Κορεάτης Αμερικανός ράπερ Big Matthew και ο Αμερικανός ράπερ SAINt JHN από τη Γουιάνα - και οι δύο έχουν ήδη παρουσιαστεί ως ambassadors της HUGO τον Ιανουάριο - κάνουν μια εντυπωσιακή επιστροφή για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2022. Μαζί τους συμμετέχει η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και μοντέλο Selah Marley, διαμορφώνοντας μια ασταμάτητη τριάδα ως άτομα που εμπνέουν και δε φοβούνται να ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο και να σπάσουν κάθε φραγμό.

Με την εντυπωσιακή εξάπλωση της HUGO στο TikTok σε συνδυασμό με το Instagram, το brand συνεχίζει να εξερευνά νέους τρόπους σύνδεσης με τους νεαρούς θαυμαστές της. Τα φουτουριστικά βίντεο που έχουν γυριστεί από μερικούς από τους hottest content creators στον κόσμο και δημοσιεύονται χρησιμοποιώντας το hashtag #HUGOYourWay, επιτρέπουν στον κόσμο να δει μια νέα πλευρά της HUGO.

Αυτό προμηνύει μια συναρπαστική στιγμή για τη μάρκα: μια βαθύτερη εστίαση στο denim και σε εμπνευσμένες συνεργασίες, οι οποίες θα αποκαλυφθούν σύντομα. Εκτός από τα denim προϊόντα της, η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022 συνεχίζει να ενισχύει τα χρώματα του brand, το χαρακτηριστικό κόκκινο, λευκό και μαύρο, σε όλα τα σχέδιά της. Επιπλέον, το brand παρουσιάζει επίσημα το νέο HUGO μονόγραμμα, το οποίο μπορεί να δει κανείς ως all-over graphic σε διάφορα προϊόντα από φούτερ μέχρι υποδήματα.

Η ψηφιακά καθοδηγούμενη καμπάνια αντικατοπτρίζει το όραμα του HUGO BOSS Group να γίνει η κορυφαία premium τεχνολογικά προσανατολισμένη πλατφόρμα μόδας παγκοσμίως.
Η HUGO βρίσκεται στον πυρήνα της εστίασης της εταιρείας στις νεότερες ομάδες πελατών, συμπεριλαμβανομένης της Gen Z, η οποία αποτελεί κεντρικό στοιχείο της φιλόδοξης στρατηγικής CLAIM 5 του Ομίλου.





SHARE