KIMALÉ: Το ελληνικό brand που αποτυπώνει το στιλ της Κλέλιας Ανδριολάτου στη σειρά Maestro in Blue
Φωτογραφία: Ιnstagram Maestro in Blue
FASHION STYLE

KIMALÉ: Το ελληνικό brand που αποτυπώνει το στιλ της Κλέλιας Ανδριολάτου στη σειρά Maestro in Blue


Η πολυαναμενόμενη δεύτερη σεζόν της διεθνούς σειράς Maestro in Blue, του Χριστόφορου Παπακαλιάτη έκανε πρεμιέρα την περασμένη Πέμπτη, τροφοδοτώντας έντεχνα το ενδιαφέρον για όσα θα επακολουθήσουν με το υποδόριο αίσθημα απειλής και τα βραδείας καύσεως cliffhangers του.

Οι ήρωες ωριμάζουν και καλούνται να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους μέσα από απογοητεύσεις και ακραίες καταστάσεις, που τους καθορίζουν. Μία εκ των οποίων και η Κλέλια. Η ενηλικίωση συμπίπτει με μια μεγάλη διάψευση για την πρωταγωνίστρια της σειράς, μεταβαίνοντας σε μια σκοτεινή για εκείνη συναισθηματική περίοδο.

Όχι, όμως και στο στιλ της. Τα ονειρικά κάδρα από το νησί των Παξών συνυφαίνονται με μια χαλαρή, ανέμελη αίσθηση, που εκφράζεται με έναν «greek bohemian» ενδυματολογικό κώδικα.

Οι υπεύθυνες για την ατμόσφαιρα και την αισθητική του συνόλου, Άννα Ζώτου και Εβελίνα Δαρζέντα ξεχώρισαν μεταξύ άλλων το ελληνικό brand Kimalé για να αποδώσουν τη φρεσκάδα και τον ανεπιτήδευτο αέρα, μιας νεαρής γυναίκας με χαρακτήρα, στο τώρα.

Το brand της ελληνογαλλίδας σχεδιάστριας Ιρέν Μαμφρεντός, με πρότερη εμπειρία στο team του Οίκου Balenciaga, δημιουργήθηκε το 2013 και χαρακτηρίζεται από την αγάπη για το αιώνιο ελληνικό καλοκαίρι, τη φύση και το πρότυπο μιας γυναίκας, που αποπνέει τη «joie de vivre» με απλότητα, αυτοπεποίθηση και χαρά.

Εμπίπτει, επίσης, στην έννοια slow fashion, ακολουθώντας τις αρχές της βιωσιμότητας και του σεβασμού προς όλα όσα μας περιβάλλουν. Με έδρα του, την οδό Μαυρομιχάλη, στην καρδιά της Αθήνας, το brand υπηρετεί το ξεχωριστό του design σε limited συλλογές, ρούχων, κοσμημάτων και home accessories, προεκτείνοντας το αναγνωρίσιμο στιλ του σε τρόπο ζωής.

Χαρακτηριστικό του, τα σπάνια, χειροποίητα αφρικανικά wax prints, με έθνικ ταυτότητα, δοσμένα σε σύγχρονες, μίνιμαλ σιλουέτες. Η playful διάθεση και τα έντονα χρώματα της Αφρικής, που ζωογονούνται στο ηλιόλουστο ελληνικό τοπίο, βρίσκουν μία νέα ισορροπία και προσαρμόζονται σε μία περισσότερο ήσυχη, moderate ματιά. Η συλλογή για το καλοκαίρι του 2023 με τίτλο «Ah que la vie est belle» (Ω, τι ωραία που είναι η ζωή), εμπνευσμένη από το γαλλικό τραγούδι της Brigitte Fontaine είχε όλα όσα χρειάζεσαι να βάλεις αυθόρμητα στις βαλίτσες σου και να αποδράσεις, απολαμβάνοντας τη ζωή!

Η μίνι φούστα Bobby με το ζωηρό κόκκινο Mambo red print για τα υπαίθρια πάρτι στους Παξούς, το κοριτσίστικο ροζ Elewa Regular backpack για την εγγραφή στο Ωδείο Αθηνών, τα oversized πουκάμισα με τα ψυχεδελικά prints όπως το Fifi Shirt, για βραδινή έξοδο για ποτό ή για τις καθημερινές συναντήσεις με την οικογένεια… Η φιλοσοφία του brand αντανακλάται στο νεανικό ύφος της Κλέλιας, με το κάθε item να εναρμονίζεται αβίαστα στη δεδομένη στιγμή και σεκάνς.

Η συλλογή μπορεί να είναι sold out, όμως η νέα συλλογή για το Καλοκαίρι του 2024, «Respire encore» (ανάπνευσε ξανά) σαν το ομώνυμο τραγούδι της Clara Luciani, δίνει μια εξίσου φρέσκια πνοή στο στιλ μας. Και κυρίως μας υπενθυμίζει να κάνουμε ένα pause, να σταθούμε για λίγο και να συντονιστούμε με όσα συμβαίνουν τώρα, μαθαίνοντας να ζούμε από την αρχή…





SHARE