notos
notos
13|05|2022 13:03
SHARE
NOTOS

Τα πολυκαταστήματα notos παρουσιάζουν νέες συναρπαστικές συνεργασίες


Τα πολυκαταστήματα notos μας καλούν να ανακαλύψουμε τον απόλυτο ανοιξιάτικο οδηγό μόδας, εντάσσοντας στην «οικογένειά» τους 6 νέες συνεργασίες.

Υπέροχα brands γυναικείας και ανδρικής ένδυσης που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα και το χαρακτήρα του καθενός από εμάς, προσθέτοντας elegance και καλοκαιρινό αέρα σε κάθε εμφάνιση.

Το ήδη εντυπωσιακό portfolio των πολυκαταστημάτων notos εμπλουτίζεται με 5 νέες μάρκες με τις γυναικείες συλλογές τους και 1 που απευθύνεται και στα δύο φύλα.

Notos

Η μάρκα BASH Paris (ba&sh) υπόσχεται να δώσει παριζιάνικο αέρα στις εμφανίσεις σας, ενώ η minimal και boho συλλογή της IROαποπνέει καλοκαιρινή διάθεση. Στα σχέδια του brand Koccaμπορεί κανείς να δει το“θράσος” και την ανατρεπτική γοητεία μιας νεαρής γυναίκας.

Παράλληλα, η PatriziaPepe, μέσα από τις κομψές μινιμαλιστικές γραμμές, προσδίδει στο γυναικείο κοινό αδιαμφισβήτητη κομψότητα και δυναμισμό. Το αγαπημένο brand VersaceJeansCoutureλανσάρειτη νέα συλλογή που αποτελεί ωδή στον dynamic ρομαντικό χαρακτήρα των ρούχων και αξεσουάρ. Η 120% LINOπροτρέπει το γυναικείο και ανδρικό κοινό να επενδύσουν σε φυσικά, βιώσιμα υφάσματα με διαχρονικό στυλ.

Notos

Πιο συγκεκριμένα, η BASH Paris (ba&sh),που μόλις έφτασε στα πολυκαταστήματαnotos, “γεννήθηκε” στο Παρίσι από 2 φίλες και την ανάγκη τους να δημιουργήσουν την ιδανική γκαρνταρόμπα. Το όραμά τους ήταν να δημιουργήσουν ένα brand που θα προσφέρει σε όλες τις γυναίκες την ελευθερία να απολαμβάνουν τη θηλυκότητά του με επιρροές από την Γαλλία.

Το brand IRO ήρθε για να καταπλήξει τους καταναλωτές που αγαπούν τη minimal και boho αισθητική. Η μάρκα δημιουργήθηκε από 2 αδέρφια με στόχο να δώσουν τα απαραίτητα για την γκαρνταρόμπα κάθε μοντέρνας και δυναμικής γυναίκας.

Το κύριο χαρακτηριστικό της νέας κολεξιόν Kocca είναι η ζωντάνια, η ένταση και η αποφασιστικότητα μιας διαχρονικής γοητείας, πλαισιωμένα από prints και χρώματα, αναμειγμένα με μια εκλεπτυσμένη και ανάλαφρη γεύση.

Οι λάτρεις της ιταλικής φινέτσας θα έχουν τη δυνατότητα να βρουν στα πολυκαταστήματα notos, την μάρκα – πρεσβευτής του made in Italy που εμπνέεται από την ουσία της γυναικείας ζωής.

Η PatriziaPepe είναι μια μάρκα που συνδυάζει την πρακτικότητα της καθημερινότητας με την αίγλη των ξεχωριστών περιστάσεων με σχολαστική προσοχή στις λεπτομέρειες. Το νέο της concept απευθύνεται στη γυναίκα του σήμερα: δυναμική, αισθησιακή, κομψή, αλλά και rock.

Οι fashionistas της 90’s αισθητικής θα έχουν πρόσβαση στην ιδιαίτερη χρωματική παλέτα της νέας συλλογής Versace Jeans Couture και να τολμήσουν με μοναδικά colour blocking looks, εμπριμέ και φλοράλ σχέδια, αλλά και ρομαντική διάθεση.

Οι νέες συνεργασίες των πολυκαταστημάτων notos ολοκληρώνονται με μια μάρκα-ορόσημο της ιταλικής υπεροχής, στον τομέα των λινών ενδυμάτων, την 120% LINO. Είναι μια μάρκα, η οποία μεταφέρει σε άνδρες και γυναίκες που τη φορούν, την ομορφιά και την κομψότητα των μοναδικών ρούχων της.

Οι αμέτρητες επιλογές των συλλογών αυτών, τα σχέδια και χρώματά τους, είναι έτοιμα να εντυπωσιάσουν στα πολυκαταστήματα notos Αθήνας, Θεσσαλονίκης και πολλά από αυτά και online στο notos.gr





SHARE