Hermes Birkin /Φωτογραφία: Instagram/hermesbirkin
Hermes Birkin
08|04|2024 11:19
SHARE
FASHION TREND

Η νέα «it» τσάντα που συγκρίνεται με την Birkin έχει την έννοια της «αθόρυβης πολυτέλειας» και την θέλουν όλες


Όποια ενημερωμένη σε θέμα μόδας γυναίκα κι αν ρωτήσετε για το ποια είναι η πιο πολυπόθητη - και δυσεύρετη - τσάντα στον κόσμο , πιθανότατα θα σας απαντήσει πως είναι μία Hermès Birkin.

Η Βικτόρια Μπέκαμ με Birkin
Η Βικτόρια Μπέκαμ με Birkin

Οι λόγοι είναι διάφοροι. Πρώτον κατασκευάζονται σε περιορισμένη ποσότητα και φέρονται να προσφέρονται μόνο σε πελάτες που ψωνίζουν συχνά από το συγκεκριμένο brand. Από την άλλη είναι και η τιμή που ξεπερνάει εύκολα τα 10.000 δολάρια, με αποτέλεσμα οι συγκεκριμένες τσάντες να έχουν γίνει ένα πολυτελές αντικείμενο πόθου που ελάχιστες μπορούν να αποκτήσουν και να αντέξουν οικονομικά.

H τσάντα Margaux του The Row το νέο αντικείμενο του πόθου για τις fashionistas

Όμως τους τελευταίους μήνες, κυκλοφορούν φήμες πως μια νέα τσάντα κάνει θραύση: η Margaux του brand The Row των αδερφών Μαίρη Κέιτ και Άσλεϊ Όλσεν.

H Margaux του The Row
H Margaux του The Row

Η συγκεκριμένη τσάντα έχει χαρακτηριστεί η «νέα Birkin» από τους χρήστες του TikTok, με την Vogue μάλιστα να αναφέρεται σε αυτήν και να την αποκαλεί ακόμη και «μελλοντικό κειμήλιο σε εξέλιξη» σε άρθρο που δημοσίευσε τον περασμένο Νοέμβριο.

Ποια είναι όμως η τσάντα Margaux

Το brand, που δημιουργήθηκε από την Μαίρη Κέιτ και την Άσλεϊ το 2006, υπερηφανεύεται πως δεν έχει λογότυπα, ετικέτες και έντονα prints. «Η Margaux παρουσιάστηκε πριν από έξι χρόνια, αλλά κέρδισε μεγαλύτερη προβολή κατά τη διάρκεια της πρόσφατης τρέλας της ‘αθόρυβης πολυτέλειας’, με την οποία συνδέεται στενά η αισθητική του The Row» δήλωσε στην Daily Mail ο Άντονι Μπαρζιλάι Φρεντ, διευθυντής σύνταξης στο 1stDibs.

Ο Άντονι Μπαρζιλάι Φρεντ
Ο Άντονι Μπαρζιλάι Φρεντ

«Πρόσφατα εθεάθησαν με αυτήν μερικοί σημαντικοί influencers - συμπεριλαμβανομένων των Ρόζι Χάντινγκτον Γουίτλεϊ και Κένταλ Τζένερ – με αποτέλεσμα να την θέλουν όλο και περισσότεροι» εξήγησε ο Φρεντ.

Τι κάνει την Margaux τόσο δημοφιλή

Με τιμές που κυμαίνονται από 3.490 δολάρια έως 6.810 δολάρια, η τσάντα Margaux σε σχήμα φιόγκου διατίθεται σε διάφορα μεγέθη, καθώς και σε ποικιλία χρωμάτων και φινιρισμάτων. Οι δυνητικοί αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από υπέροχα πολυτελή δέρματα μέχρι μαλακά σουέτ.

Μαύρη Margaux σε ποκιιλία μεγεθών

«Η τιμή της τσάντας την καθιστά μια ‘επένδυση πολυτελείας’» δήλωσε ο Φρεντ στην Daily Mail, συγκρίνοντάς την με εκείνη μιας tote του σχεδιαστή Bottega Veneta.

«H Margaux θα μπορούσε εύκολα να χαρακτηριστεί μια ευέλικτη τσάντα – εργαλείο εργασίας – με ένα ευρύ εσωτερικό και ένα κομψό, ανεπιτήδευτο εξωτερικό, που την καθιστούν ιδανική για πολλές χρήσεις και περιβάλλοντα, όπως και την Birkin» πρόσθεσε ο Φρεντ.

Η δημιουργός περιεχομένου Λίλι Σίστο ήταν ένας από τους πρώτους ανθρώπους που άρχισαν να χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη τσάντα στο TikTok πριν αυτή εκτοξευτεί στο mainstream.

Η τσάντα ήταν δώρο τον Σεπτέμβριο του 2023 ως πληρωμή από ένα brand με το οποίο συνεργαζόταν – και ενώ ήταν κάτι που είχε βάλει στο μάτι εδώ και καιρό, δεν φανταζόταν ότι θα γινόταν τόσο μεγάλη τάση γι’ αυτήν.

«Εξακολουθώ να μην πιστεύω ότι η τσάντα έχει γίνει trend, καθώς μπορεί να βρίσκεται στην ντουλάπα σας για καιρό, αλλά είναι ενδιαφέρον να βλέπεις πόσοι άνθρωποι έχουν εμμονή μαζί της» δήλωσε η Σίστο στην Daily Mail.

Εκτοξεύτηκαν οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για την Margaux - Όλοι θέλουν να αποκτήσουν μία

Σύμφωνα με τον Φρεντ, τους τελευταίους 6 μήνες, οι αναζητήσεις στο 1stDibs για την Margaux αυξήθηκαν πάνω από 300% σε σύγκριση με 6 μήνες πριν. Εξήγησε ότι αυτή η αύξηση ξεκίνησε τον Οκτώβριο και έφτασε «στο αποκορύφωμα» τον Ιανουάριο του 2024.

Ορισμένα από τα αντικείμενα του brand, όπως οι μπότες με φερμουάρ στο μπροστινό μέρος, έχουν γίνει viral στο παρελθόν , αλλά η πλειονότητα των κομματιών του, όπως τα κασμιρένια πουλόβερ και τα παντελόνια κοστουμιών, έχουν σκοπό να είναι τόσο ανυποψίαστα και πολυτελή που περνούν απαρατήρητα από το γυμνό μάτι.

Η Τζένιφερ Λόρενς με την τσάντα Margaux
Η Τζένιφερ Λόρενς με την τσάντα Margaux

Ιδανική και για μητέρες που θέλουν να κουβαλούν σε μια τσάντα όλα τους τα υπάρχοντα

Η influencer Μάντισον Ράε με έδρα τη Νέα Υόρκη, αγόρασε την τσάντα της Margaux το περασμένο φθινόπωρο, από το κατάστημα The Row στο Upper East Side.

«Έτυχε να τους έχει μείνει μία -ένα νούμερο 15 σε δέρμα χρώματος καφέ, το οποίο της παραδόθηκε στο σπίτι της την ίδια μέρα. Σύμφωνα με όσα είπε στην Daily Mail, η τσάντα «ξεπέρασε» τις προσδοκίες της.

«Είμαι μητέρα δύο μικρών παιδιών και διαθέτω μια πολύ μεγάλη γκάμα από τσάντες. Περπατάω διαρκώς και μερικές φορές χρειάζομαι να κουβαλάω μια τσάντα που να χωράει πολλά, αλλά επίσης να με κάνει να αισθάνομαι όμορφα και συγκροτημένη» ανέφερε.

Εξαντλούνται εν ριπή οφθαλμού

Κι ενώ μέχρι το φθινόπωρο ήταν εφικτό να αποκτήσεις μία Margaux, δεν είναι πλέον τόσο εύκολο, όπως με τις Birkin.

Σύμφωνα με το Business of Fashion, επικαλούμενο στοιχεία από την εταιρεία αναλύσεων λιανικής Edited, το 85% των τσαντών που «παρουσιάστηκαν σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές, συμπεριλαμβανομένων των Bergdorf Goodman και Mytheresa» είχαν εξαντληθεί.

Η Μάντισον Ράε με την Margaux
Η Μάντισον Ράε με την Margaux

Επί του παρόντος, η τσάντα έχει εξαντληθεί στην ιστοσελίδα της The Row, καθώς και σε πολλά ακόμη καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Η Ραε παραδέχτηκε ότι το γεγονός πως δεν μπορούσε να την βρει στο διαδίκτυο, την έκανε να την θέλει «ακόμα περισσότερο».

«Νομίζω ότι είναι τάση, όχι μόδα» εξήγησε η Ράε. «Ζει μια μεγάλη στιγμή, αλλά εξακολουθεί να είναι διακριτική και με όλα τα πράγματα του The Row, το ξέρεις μόνο αν το ξέρεις».

Ποια θα είναι η αξία μεταπώλησής της;

Στα επόμενα πέντε χρόνια, η αξία μεταπώλησης της τσάντας εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται από 2.000 έως 3.000 δολάρια, δήλωσε ο Φρεντ στην Daily Mail, και ενδεχομένως ακόμη περισσότερο.

Παράλληλα, τόνισε ότι οι αγοραστές ανέφεραν πως η τσάντα ήταν «καλά κατασκευασμένη και ανθεκτική», που είναι βασικά χαρακτηριστικά για μια επιτυχημένη μεταπώληση.

Πρόσθεσε όμως ότι είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς την ακριβή μελλοντική τιμή μεταπώλησής της, λόγω των «κυμαινόμενων προτιμήσεων στη μόδα, καθώς και της μη αποδεδειγμένης ιστορίας και μακροζωίας της τσάντας».

«Η διαθεσιμότητα είναι επίσης ένας τεράστιος παράγοντας στην αγορά vintage, με τη σπανιότητα να υπαγορεύει τις τιμές» ανέφερε. «Ενώ η Margaux εξαντλείται σχεδόν διαρκώς στο διαδίκτυο, συνεχίζει να παράγεται συνεχώς, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει την αξία της στη δευτερογενή αγορά με την πάροδο του χρόνου».

Είναι πραγματικά η Margaux η νέα Birkin;

Αλλά όσο χαριτωμένη και περιζήτητη κι αν είναι η Margaux, είναι πραγματικά η νέα Birkin; Ορισμένοι πελάτες δεν είναι τόσο σίγουροι.

«Δεν αισθάνομαι απαραίτητα ότι είναι η νέα Birkin, αλλά αισθάνομαι ότι είναι μία από τις ‘It’ τσάντες που πρέπει να έχει κανείς αυτή τη στιγμή» δήλωσε η Delia Atenea του Momma Loves Fashion Blog στην Daily Mail.

H Delia Atenea με την Margaux
H Delia Atenea με την Margaux

«Μια Birkin είναι μια Birkin και αισθάνομαι ότι μπορείτε να έχετε και τις δύο και να τις στυλιζάρετε και τις δύο πολύ διαφορετικά» συνέχισε η Atenea, η οποία κατέχει την Margaux σε μαύρο δερμάτινο μέγεθος 17. « Η Birkin μου φαίνεται λίγο πιο σέξι, ενώ η Margaux είναι πιο μινιμαλιστική και κομψή».

Ο Φρεντ με την σειρά του παραδέχτηκε ότι ενώ το να αποκαλείται η Margaux η «νέα Birkin» ήταν «πιασάρικο μάρκετινγκ», είπε ότι ήταν «λίγο υπερβολικό σε αυτό το στάδιο». «Το The Row είναι ένα ενδιαφέρον και μοναδικό brand, αλλά τίποτα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το κύρος και τον θρύλο που περιβάλλει την Hermès και την Birkin της ή το αποδεδειγμένο ιστορικό της τσάντας στην αγορά» τόνισε.

«Ίσως θα ήταν πιο σωστό να αποκαλέσουμε αυτή την τσάντα τη νέα εναλλακτική της Neverfull της Louis Vuitton, της Grand Shopping Tote της Chanel ή της Sac de Jour του YSL» συνέχισε.

Ωστόσο, η Atenea επισήμανε ότι αισθάνεται πως η τακτική που χρησιμοποιεί η The Row για να πουλήσει τις τσάντες αρχίζει να αντικατοπτρίζει την Hermès λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητάς της.

«Μόλις αφαίρεσαν όλες τις τσάντες Margaux από τρίτους λιανοπωλητές, κάνοντας την τσάντα πιο δύσκολη στην απόκτησή της, και έχουν εξαντληθεί τον τελευταίο καιρό», υποστήριξε στην Daily Mail.

Ο Φρεντ σημείωσε επίσης ότι η Margaux της The Row βρισκόταν μόλις στον έκτο χρόνο παραγωγής της, ενώ η Hermès Birkin θα γιορτάσει την 40η επέτειο της το 2024.

Όπως δήλωσε η Ράε στην Daily Mail: «Ας αφήσουμε την Margaux να είναι αυτό που είναι και την Birkin να είναι η Birkin. Μπορούν να συνυπάρξουν!».





SHARE