Maximalism is back! Από ότι φαίνεται η μόδα του καλοκαιριού θα είναι κάθε άλλο παρά «ήσυχη»
Φωτογραφία: Shutterstock
28|05|2024 10:44
SHARE
ΤRENDS

Maximalism is back! Από ότι φαίνεται η μόδα του καλοκαιριού θα είναι κάθε άλλο παρά «ήσυχη»


Οι χρήστες του Pinterest έχουν υιοθετήσει μια «τολμηρή, ατρόμητη» προσέγγιση, καθώς γεμίζουν τους πίνακές τους με εμπνευσμένες ιδέες για τη μόδα, την ομορφιά και τη διακόσμηση του σπιτιού για το καλοκαίρι.

Τα νέα δεδομένα από την έκθεση τάσεων της πλατφόρμας για το καλοκαίρι 2024, η οποία εξετάζει την ανάλυση σε δισεκατομμύρια αναζητήσεις που έγιναν από περισσότερους από 480 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, προβλέπουν ότι το καλοκαίρι θα παρατηρηθεί αύξηση των καταναλωτών που επιθυμούν να αναδείξουν ατομικότητα με νέες τάσεις που αναδύονται.

Οι συντάκτες της έκθεσης του Pinterest δήλωσαν ότι στην κατηγορία της μόδας, τα δεδομένα δείχνουν ότι το καλοκαίρι θα συνεχίσει να ευνοεί τον μαξιμαλισμό. Αυτή η τολμηρή μόδα, είπαν, «επιτρέπει στα άτομα να αναδείξουν τη μοναδική προσωπικότητα και την ατομικότητά τους». Επιπλέον, το συναίσθημα μιλάει για τους νέους καταναλωτές που εκτιμούν ιδιαίτερα την αυτοέκφραση και αισθάνονται δυνατοί από τις επιλογές τους.

Shuttestock

Το Pinterest προσδιόρισε τις τέσσερις κορυφαίες τάσεις στη μόδα για τη σεζόν ως tomboy femme, rocker chic, corp-core και Y3K αισθητική. Οι αναζητήσεις για τα «Y3K outfits» σημείωσαν αύξηση 6.030% σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι σχετικές αναζητήσεις, όπως «retro-future fashion», «silver sneaker outfits» και «lime green outfit ideas», είχαν επίσης σημαντικά αυξημένο ενδιαφέρον.

Shutterstock

Η εταιρεία διαπίστωσε επίσης ότι οι χρήστες αγκαλιάζουν στοιχεία της μόδας «rocker chic» με αύξηση 5.550% στις αναζητήσεις για «alt baddie», αύξηση 1.050% στις αναζητήσεις για «rock and roll outfit» και αύξηση 470% στις αναζητήσεις για «leather wear». Στο πλαίσιο της τάσης corp-core, οι δημοφιλείς αναζητήσεις στο Pinterest περιλάμβαναν το «corporate chic» με αύξηση 950 τοις εκατό, το «geek chic» με αύξηση 870% , το «pinstriped pants» με αύξηση 135%, το «vest and skirt» με αύξηση 160% και το «batik blazer» με αύξηση 280%.

Shutterstock

Ειδικά στα κοσμήματα, οι αναζητήσεις για «μαξιμαλιστικά κοσμήματα» αυξήθηκαν κατά 3.460%, «εκλεκτικά κοσμήματα» αυξήθηκαν κατά 3.410% και «ογκώδη χρυσά κοσμήματα» αυξήθηκαν κατά 700%.

Τι δείχνουν οι τάσεις του Pinterest στον τομέα της ομορφιάς

Στον τομέα της ομορφιάς, τα στοιχεία του Pinterest δείχνουν ότι οι καταναλωτές προτιμούν τη νοσταλγία από τις δεκαετίες του 1990 και του 2000. Οι αναζητήσεις για «'90s makeup look» και «2000s makeup» αυξήθηκαν κατά 270% και 580%, αντίστοιχα. Η τάση συνεχίζει να αναζητά και χτενίσματα της εποχής, με τις αναζητήσεις για «2000s chunky highlights» να αυξάνονται κατά 5.400%, τις αναζητήσεις για «calico hair» να αυξάνονται κατά 6.500% και τις αναζητήσεις για «razer cut bob» να αυξάνονται κατά 8.200%.

Οι ερευνητές του Pinterest διαπίστωσαν επίσης αύξηση των ιταλικών τάσεων ομορφιάς με τις αναζητήσεις για «ιταλικό μακιγιάζ» να αυξάνονται κατά 220% και τις αναζητήσεις για «ιταλικό bob» να αυξάνονται κατά 1.100%.

Στο μεταξύ, οι συντάκτες της έκθεσης του Pinterest διαπίστωσαν ότι στην κατηγορία της διακόσμησης σπιτιού, οι χρήστες αναζητούν να «προκαλέσουν μια αίσθηση χαράς» με τις αναζητήσεις για το «dopamine ντεκόρ» να έχουν αυξηθεί κατά 280%. Στο ίδιο κλίμα, τα δεδομένα διαπίστωσαν ότι οι αναζητήσεις για «whimsical decor» αυξήθηκαν κατά 4.690% και οι αναζητήσεις για «grandma core bedroom» αυξήθηκαν κατά 2.605%.

Shutteristock

Οι καταναλωτές αναζητούν επίσης έμπνευση από τη Nancy Meyers όταν πρόκειται για τη διακόσμηση του σπιτιού, υποδηλώνοντας περαιτέρω ότι θέλουν να αναπαράγουν την εμπειρία «feel good» της κινηματογραφίστριας στο περιβάλλον τους. Οι κορυφαίες αναζητήσεις περιλαμβάνουν το «σαλόνι της Nancy Meyers» με αύξηση 2.090%, τα «σπίτια της Nancy Meyers» με αύξηση 2.055% και το «υπνοδωμάτιο της Nancy Meyers» με αύξηση 1.505%.

Οι χρήστες του Pinterest επιδιώκουν επίσης να φέρουν την ψυχαγωγία στα σπίτια τους. Οι αναζητήσεις για το «dinner party» έχουν αυξηθεί κατά 6.000%, ενώ οι αναζητήσεις για τη διοργάνωση ενός «θεματικού dinner party» αυξήθηκαν κατά 44% και το «Bridgerton tea party» αυξήθηκαν κατά 430% από πέρυσι.





SHARE