Παρ΄ όλο που οι εμφανίσεις των αδελφών Όλσεν ήταν πάντα case study για τη βιομηχανία της μόδας, το brand που ίδρυσαν πριν 2006 είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση.
Στο The Row, η Μέρι Κέιτ και η Άσλεϊ απελευθερώθηκαν από την εικόνα των «γλυκών κοριτσιών» που είχαν δημιουργήσει μέσω των ταινιών τους και λάνσαραν ένα νέο, πολύ ιδιαίτερο στιλ ντυσίματος «για λίγους».
Τα ρούχα του The Row υμνούν τη μονοχρωμία και πάνε το oversized σε άλλο επίπεδο.
Μάξι φορέματα, κοστούμια που μοιάζουν 3 νούμερα μεγαλύτερα, υφασμάτινα παντελόνια και μακριά παλτό εξυπηρετούν μια αισθητική με επιρροές τόσο από την ιαπωνική κουλτούρα όσο και από τη μοντέρνα τέχνη.
Κι ενώ τα ρούχα του The Row είναι κάπως απρόσιτα στο ευρύ κοινό, λόγω του υψηλού κόστους αλλά και της ιδιαίτερης εφαρμογής που δεν κολακεύει όλα τα σώματα, κάθε σεζόν καταφέρνουν ένα κομμάτι τους να γίνεται viral μεταξύ των fashion insiders της μόδας.
Πέρυσι ήταν τα chunky sandals τους που απογείωσαν με μοναδικό τρόπο την τάση των ugly shoes.
Φέτος, ένα υφασμάτινο παντελόνι έχει κλέψει την καρδιά των πιο ενημερωμένων γυναικών της μόδας όπως η Κένταλ Τζένερ και η Ρόζι Χάντινγκτον και όπως όλα δείχνουν, δημιουργεί «σχολή» για το στιλ που θα βλέπουμε παντού το χειμώνα.