Κάθε δουλειά είναι διαφορετική, αλλά σχεδόν σε όλες υπάρχουν οι ίδιες απαιτήσεις από τους προϊσταμένους και το ίδιο άγχος στους εργαζομένους.
Παρακάτω ακολουθεί ένας σύντομος οδηγός με 14 πράγματα, δεξιότητες ουσιαστικά, που μπορείς να αναπτύξεις και να επιδείξεις στη δουλειά σου, με στόχο να μειωθεί το άγχος, να αναδείξεις τις ικανότητές σου και να κερδίσεις τις εντυπώσεις:
- Να είστε συνεπείς
Η συνέπεια είναι το κλειδί για όλα.
- Να είστε ψύχραιμοι και να σκέφτεστε όλες τις παραμέτρους
Οταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αντί να στείλετε κάποιο οργισμένο mail, ηρεμήστε, σκεφτείτε όλες τις παραμέτρους και στη συνέχεια προχωρήστε προσεκτικά και κατόπιν σκέψεως στις επόμενες κινήσεις.
- Να είστε σε εγρήγορση
Αποδείξτε ότι είστε σε εγρήγορση πηγαίνοντας στα μίτινγκς με σημειώσεις και ιδέες. Δείξτε ότι ενδιαφέρεστε και με μικρότερα πράγματα, υπενθυμίζοντας, για παράδειγμα, στον προϊστάμενό σας ένα προγραμματισμένο ραντεβού του.
- Να είστε παραγωγικοί
Ενας εξασφαλισμένος τρόπος για να εντυπωσιάσετε και να αποδείξετε ότι είστε «κεφάλαιο» για τη δουλειά.
- Συμμετέχετε στις εξόδους
Μπορεί να είναι βαρετό, να μην δίνετε σημασία, άλλα όταν κανονίζεται μια έξοδος από τη δουλειά πρέπει σε κάθε περίπτωση να συμμετέχετε.
- Να είστε πολυμήχανες
Χρησιμοποιήστε την εμπειρία σας από προηγούμενες δουλειές σας, τη διορατικότά σας και τη μόρφωσή σας για να αποδείξετε ότι είστε πολυμήχανες.
- Να μιλάτε
Οταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη δουλειά, κάποια σύγχυση, όταν δεν καταλαβαίνετε κάτι απλά πρέπει να το λέτε. Πείτε τον στον προϊστάμενό σας και ακούστε με προσοχή τις οδηγίες που θα σας δώσει.
- Πάρτε πρωτοβουλία
Εάν κάτι είναι δυσλειτουργικό, μην διστάσετε πάρτε μια πρωτοβουλία για να το διορθώσετε.