fbpx Ο λόγος που πρέπει να προσθέσεις κουνουπίδι στο smoothie σου -Θα το λατρέψεις | BOVARY
Shutterstock
Shutterstock
SHARE
CAULIFLOWER SMOOTHIE

Ο λόγος που πρέπει να προσθέσεις κουνουπίδι στο smoothie σου -Θα το λατρέψεις


Τα smoothies είναι υγιεινά και γευστικά ροφήματα, ιδανικά για να ξεκινήσεις την ημέρα σου.

Φρούτα και ξηροί καρποί σου δίνουν ενέργεια και σε χορταίνουν για να μπορείς να αποδόσεις στην εργασία σου και να βγάλεις την ημέρα.

Ωστόσο, αν βαρέθηκες τις μπανάνες, τις φράουλες κτλ. σου έχουμε τη λύση.

Ψάχνοντας, πέσαμε πάνω σε ένα άρθρο του Juice Press που προτείνει να βάλουμε στα smoothies μας... κουνουπίδι!

Κι όμως! Προτείνει αντί για μπανάνα να βάζουμε κουνουπίδι και έχει πολλούς και καλούς λόγους γι’ αυτό.

Το σταυροειδές λαχανικό κάνει το smoothie κρεμώδες και χορταστικό και μάλιστα με λιγότερη ζάχαρη και υδατάνθρακες.

Shutterstock
Shutterstock

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι μια κουταλιά μπανάνας περιέχει 40 θερμίδες, 10 gr υδατάνθρακες και 5 gr ζάχαρη. Αντίθετα, μια κουταλιά κουνουπίδι έχει 10 θερμίδες, 2 gr υδατάνθρακες και λιγότερο από 1 gr ζάχαρη. 

Το πιο σημαντικό όμως, τι γεύση έχει και ταιριάζει ένα τέτοιο λαχανικό στα smoothies;

Η γεύση είναι πολύ καλή! Δεν έχει αυτή την τραχιά, με εξογκώματα υφή που περιμένουμε και η γεύση του λαχανικού «κρύβεται» από τα άλλα υλικά που θα διαλέξεις να προσθέσεις (τζίντζερ, ανανά, μπανάνα κτλ). Το κουνουπίδι ταιριάζει, μάλιστα, με κακάο και βανίλια.

shutterstock
shutterstock

Αν φοβάσαι ότι θα σε φουσκώσει, μπορείς πρώτα να το μαγειρέψεις στον ατμό, να το αφήσεις να κρυώσει και στη συνέχεια να το προσθέσεις στο ρόφημά σου. 

Ξεκίνα με λίγα κομμάτια από κουνουπίδι και φέτες μπανάνας και προχώρα!

Μια στο τόσο, μπορείς να βάζεις αυτό το παρεξηγημένο λαχανικό στο smoothie σου αντί για μπανάνα, περιορίζοντας έτσι τη ζάχαρη και τους υδατάνθρακες. 

shutterstock
shutterstock