Κάθε μέρα έχεις πολλά να κάνεις στη δουλειά.
Τα καθήκοντά σου γεμίζουν τη μέρα σου και σου μένει ελάχιστος χρόνος, καθώς προσπαθείς να τα στριμώξεις όλα και να τα προλάβεις.
Τι σε κάνει όμως να χάνεις πολύτιμο χρόνο και να μειώνεις την παραγωγικότητά σου;
Το Business Insider ρώτησε τρεις ειδικούς και όλοι συμφώνησαν για το ποια καθημερινή συνήθεια και ενασχόληση μας κάνει να σπαταλάμε χρόνο.
Και αυτή δεν είναι άλλη από τα email.
«Το inbox σου είναι μια λίστα με πράγματα που έχεις να κάνεις και όχι απαραίτητα δικά σου», εξηγεί ο Carson Tate, συγγραφέας του Work Simply. Και ενώ τα email έχουν γίνει πλέον σημαντικός πυλώνας της δουλειάς στο γραφείο, έχουν την τάση να σπαταλάνε περισσότερο χρόνο από το να γλιτώνουν.
Αλλά πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό το εργαλείο με πιο αποτελεσματικό τρόπο;