Instagram/abby_sams
Instagram/abby_sams
WHEELCHAIR MODEL

Αυτή η κοπέλα γίνεται μοντέλο για εσώρουχα και ποζάρει με έναν διαφορετικό τρόπο σπάζοντας τα στερεότυπα


Η μόδα και τα ρούχα έρχονται σε όλα τα μεγέθη και σχήματα, πλέον.

Μπορεί το στερεότυπο να επιτάσσει καλλίγραμμα, ψηλά, αδύνατα, εντυπωσιακά μοντέλα να διαφημίζουν ρούχα, αξεσουάρ κτλ. για όλους (!), ωστόσο, στις μέρες μας βλέπουμε την διαφορετικότητα να αγκαλιάζεται και να γίνεται επιτέλους αποδεκτή.

Αυτό συνέβη με την 20χρονη Άμπυ Σαμς. 

Όταν κοίταξε το site της αλυσίδας ρούχων American Eagle είδε ένα γνώριμο πρόσωπο. Το δικό της!

«Η Aerie δημοσίευσε κρυφά κάποιες από τις φωτογραφίες μου», έγραψε στο Twitter πριν το μήνυμά της γίνει viral.

«Κοιτάξτε αυτούς τους ανθρώπους που αντιπροσωπεύουν την αναπηρία. Δείτε και μένα».

Τι είχε συμβεί;

 

Time for something very big. Earlier this summer I was chosen to be an #AerieREAL model for their newest campaign and the other night they surprsied us all by releasing some of the products early. A wheelchair user is a model for a major company! I am PROUD to say I've done this. PROUD to be a part of it. PROUD to be a model representing a community of disabled and chronically ill people. PROUD to be comfortable in my own skin. As a Christian a lot of people have expressed to me their distaste with what I did here with Aerie, but I have something to say to that. God gave us this life, our bodies, and our struggles to glorify him. These photos are not risque, or provocative, or slutty. This campaign is the epitome of confidence and beauty in who you are as your true self. I have confidence in who I am in Christ even with my disability and my wheelchair, and that translates physically. Being a model in a wheelchair for a major company is kind of a big deal and I want to be transparent about it all. Confidence is hard to come by and even harder to master. Just when I thought I had it my disability and illnesses stripped it away. I was embarrassed to be seen in public with mobility aids, hated how everything looked while I was in my chair. Then God put his hand on my heart and reminded me that i am fearfully and wonderfully made in his image. He put me on this path of life to be the light I needed when I was struggling. To remind young disabled women that they're beautiful no matter what. Beautiful with mobility aids. Beautiful in a wheelchair. Beautiful with an invisible illness. Beautiful, not despite those things, but because of them. That is Aerie Real. . . Image description: Abby holding her hair up and smiling over her shoulder. Shes wearing a black lace bralette and sitting in her wheelchair.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Abby Sams (@abby_sams) στις 11 Ιούλ, 2018 στις 6:43 πμ PDT

Η Aerie είχε διαλέξει την κοπέλα να είναι ένα από τα μοντέλα με αναπηρικό καροτσάκι για τη νέα της καμπάνια. Μάλιστα, την αιφνιδίασε λανσάροντας τα προϊόντα νωρίτερα. 

Η κοπέλα δημοσίευσε τις φωτογραφίες από την καμπάνια στο Instagram και κατέληξε με ένα δυνατό body positive μήνυμα.

twitter/@abby__sams
twitter/@abby__sams

«Είμαι περήφανη που αντιπροσωπεύω μια κοινότητα άρρωστων ατόμων και με ειδικές ανάγκες. Περήφανη που είμαι άνετη στο σώμα και στο δέρμα μου. Αυτή η καμπάνια είναι η επιτομή της αυτοπεποίθησης και της ομορφιάς του πραγματικού μας εαυτού. Το να είμαι μοντέλο στο καροτσάκι για μια μεγάλη εταιρία έχει σημασία καθώς η αυτοπεποίθηση είναι πολύ δύσκολη. Εκεί που νόμιζα ότι την βρήκα, η αναπηρία και η ασθένεια μου την στέρησαν. Ντρεπόμουν να με βλέπουν στον δρόμο και με τον τρόπο που με κοιτούσαν. Με αυτόν τον τρόπο θυμίζω στις γυναίκες με ειδικές ανάγκες ότι είναι όμορφες όπως και να έχει. Όμορφες με αναπηρία, με καροτσάκι, με μια αόρατη ασθένεια. Όμορφες, όχι παρά αυτά τα πράγματα αλλά εξαιτίας τους», αναφέρει στο μήνυμά της.

twitter/@abby__sams
twitter/@abby__sams

Η 20χρονη κοπέλα πόζαρε στον φακό φορώντας το Boho Lace Bralette της Aerie ενώ καθόταν στο καροτσάκι της, με τα μαλλιά της πιασμένα πάνω και φορώντας γυαλιά.

Οι φωτογραφίες της έγιναν δεκτές με πολύ ενθουσιασμό ενώ πολλές γυναίκες μπόρεσαν να ταυτιστούν. Και άλλες γυναίκες με κινητικά προβλήματα και ασθένειες χρησιμοποιήθηκαν ως μοντέλα για τη συγκεκριμένη καμπάνια.