Αποδοτικότητα, εχεμύθεια, συνέπεια, ακρίβεια: τέσσερα χαρακτηριστικά που οφείλεις να έχεις σε έναν εργασιακό χώρο για να μπορείς να προχωράς και να εξελίσσεσαι.
Αλλά δεν οφείλεις να έχεις μόνο αυτά. Υπάρχουν συμπεριφορές που σε κάνουν να δείχνεις ακατάλληλη για την θέση εργασίας. Λάθη που κλονίζουν το επαγγελματικό σου προφίλ.
Η εμπιστοσύνη στον εργασιακό χώρο χτίζεται σταδιακά: από μικρές και μεγάλες στιγμές στις οποίες ανταποκρίθηκες δίνοντας τον καλύτερό σου εαυτό. Ποτέ δεν είναι αργά να διορθώσεις τα λάθη. Αρκεί να τα εντοπίσεις.
Ποια είναι αυτά που μπορεί να σε κάνουν να δείχνεις αναξιόπιστη και κακή επαγγελματίας;
1) Όταν η υπερβολική σιγουριά γίνεται αλαζονεία: Η αυτοπεποίθηση είναι πάντα ένα από τα κλειδιά που ανοίγουν την πόρτα της επιτυχίας και την ανέλιξης σε έναν εργασιακό χώρο. Υπάρχει, όμως, μια λεπτή γραμμή που χωρίζει την σιγουριά από την αλαζονεία. Να δείχνεις ότι έχεις την διάθεση να μαθαίνεις και όχι ότι έχεις όλες τις απαντήσεις –ιδίως όταν δεν τις έχεις.
2) Όταν δεν σηκώνεις ποτέ το τηλέφωνο όταν σε χρειάζονται από τη δουλειά: Δείγμα ασυνέπειας. Όταν υπάρχει ανάγκη και δεν δείχνεις διαθεσιμότητα από την πλευρά σου, τότε διαταράσσεται η σχέση εμπιστοσύνης με τους εργοδότες σου.