Εξι τροφές που τρώγονται ωμές, Φωτογραφία: Shutterstock/By Luna Vandoorne
Εξι τροφές που τρώγονται ωμές, Φωτογραφία: Shutterstock/By Luna Vandoorne
ΩΜΟΦΑΓΙΑ

Εξι τροφές που τρώγονται ωμές -Bοηθούν να χάσεις κιλά

Προτιμήστε τις ωμές τροφές αν θέλετε να χάσετε βάρος, λένε οι ειδικοί. 

Οι άνθρωποι που περιλαμβάνουν ωμές τροφές στην καθημερινή διατροφή τους διαπιστώνουν ότι τους βοηθούν να χάσουν βάρος. 

Ερευνες έχουν διαπιστώσει ότι όσοι τρώνε ωμές τροφές αισθάνονται ότι έχουν χορτάσει και έχουν καταναλώσει θρεπτικές τροφές με λίγες θερμίδες και λίπη. 

Επίσης, οι ωμές τροφές χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες, επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης. 

Η ωμοφαγία είναι μια διατροφική τάση κατά την οποία οι τροφές προτιμώνται να καταναλώνονται ωμές, με μηδενική επεξεργασία και μαγείρεμα.

Είναι γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος οι τροφές χάνουν ένα μέρος της διατροφικής και θρεπτικής τους αξίας.

Υπάρχουν λοιπόν πράγματι αρκετές τροφές που μπορούμε τις να καταναλώσουμε ωμές χωρίς να διατρέχει κανένα κίνδυνο η υγεία μας.

Ας δούμε ποιες είναι αυτές:

1. Μπρόκολο

Shutterstock
Shutterstock

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να φάτε μπρόκολο. Μπορείτε όμως να το φάτε και ωμό. Για να το απολαύσετε ωμό, απλώς κόψτε το σε πολύ μικρά κομματάκια και συνδυάστε το με φύτρα και άλλες τροφές. 

2. Μούρα

Τα μούρα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και σε αντιοξειδωτικά, τα οποία σύμφωνα με μελέτες προστατεύουν από καρδιαγγειακά και πολλές μορφές καρκίνου. Είναι μια πολύ καλή επιλογή όταν θέλετε κάτι γλυκό και είστε σε δίαιτα. Ένα φλιτζάνι ωμά βατόμουρα έχει μόνο 62 θερμίδες.

shutterstock
shutterstock

3. Παντζάρια

Δοκιμάστε τα σε μια σαλάτα ή κόψτε τα σε φέτες και απολαύστε τα ωμά. Οταν μαγειρεύονται τα παντζάρια, χάνουν περίπου το ένα τέταρτο του φυλλικού οξέος τους.

shutterstock
shutterstock

4. Κόκκινη πιπεριά

Οι κόκκινες πιπεριές είναι πάντα πιο υγιεινές όταν καταναλώνονται ωμές. Βοηθούν στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας. 

5. Κρεμμύδια

Οταν μαγειρεύετε τα κρεμμύδια, χάνουν μέχρι και το 60% των υγιεινών μετάλλων και αντιοξειδωτικών ουσιών που εξασφαλίζουν. Είναι καλύτερα να τρώτε τα κρεμμύδια ωμά και βοηθούν στο αδυνάτισμα. 

6. Σκόρδο

Είναι ακόμη πιο υγιεινό, όταν τρώγεται ωμό. Οταν το μαγειρεύετε χάνει την αλισίνη που περιέχει, ένα συστατικό που δρα ως φυσική αντιβιοτική και αποτοξινωτική ουσία στο σώμα. 

Διαβάστε επίσης: Μπρόκολο, το θαυματουργό -Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής, εγκεφαλικού και καρκίνου