fbpx Πώς θα βρεις το κουμπί «delete» που βρίσκεται στον εγκέφαλό σου -Κάνε reset και γίνε ευτυχισμένη | BOVARY
Πώς θα βρεις το κουμπί «delete» που βρίσκεται στον εγκέφαλό σου -Κάνε reset και γίνε ευτυχισμένη | 0 bovary.gr
Πώς θα βρεις το κουμπί «delete» που βρίσκεται στον εγκέφαλό σου -Κάνε reset και γίνε ευτυχισμένη | 0 bovary.gr
SHARE
DELETE

Πώς θα βρεις το κουμπί «delete» που βρίσκεται στον εγκέφαλό σου -Κάνε reset και γίνε ευτυχισμένη


Προσπαθούμε να εστιάζουμε στα θετικά και να απομακρύνουμε κάθε αρνητική σκέψη και πρόβλημα που απασχολεί το μυαλό μας.

Οι ρυθμοί της ζωής μας δεν μας αφήνουν σε ησυχία, ο ελεύθερος χρόνος είναι περιορισμένος, και ο όγκος πληροφοριών που δεχόμαστε καθημερινά είναι μεγάλος. 

Είναι στιγμές που αισθανόμαστε από την κούραση και το άγχος ότι το μυαλό μας έχει γεμίσει και δεν χωράει άλλες ιδέες και πληροφορίες. 

Δεν θα ήταν εκπληκτικό να μπορούσαμε να σβήσουμε με ευκολία κάθε πρόβλημα που μας βασανίζει το μυαλό μας και να κρατήσουμε μόνο εκείνα που μάς κάνουν χαρούμενους; 

Οι ειδικοί λένε ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει κουμπί διαγραφής (delete) και μπορούμε να το χρησιμοποιούμε προς όφελός μας. 

Ο εγκέφαλος έχει αναπτύξει τρόπους για να διαγράφει δεδομένα που δεν χρειάζεται, με σκοπό να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Αυτό το «κουμπί διαγραφής» ονομάζεται Synaptic pruning, δηλαδή «κλάδεμα» των συνδέσεων του εγκεφάλου, που έχουν άχρηστες πληροφορίες.

Αυτός είναι και ο λόγος που ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός, γιατί δίνει την ευκαιρία στον εγκέφαλο να διαγράψει κάθε πληροφορία που δεν είναι χρήσιμη. 

Οταν λαμβάνουμε υπερπληθώρα πληροφοριών, τότε ο εγκέφαλος υπερφορτώνεται και έχει ανάγκη από ύπνο για να ξεδιαλέξει τους χρήσιμους από τους λιγότερους ωφέλιμους και να κατασκευάσει αποδοτικά "μονοπάτια".

Οι γιατροί ισχυρίζονται ότι εκτός από το βραδινό ύπνο που πρέπει να φτάνει τις 8 ώρες καθημερινά, και οι μεσημεριανές σιέστες των 10- 20 λεπτών, βοηθούν στην εκκαθάριση και ξεκούραση του εγκεφάλου.

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι όσο πιο πολύ κάποιος σκέφτεται δυσάρεστες καταστάσεις και γεγονότα, τόσο πιο δύσκολο είναι να τις διαγράψει. 

Γι΄ αυτό πρέπει να εστιάζετε κατά τη διάρκεια της ημέρας σε πράγματα που είναι σημαντικά για εσάς και σας κάνουν χαρούμενους.

Ετσι, με αυτόν τον τρόπο οι δυσάρεστες σκέψεις θα διαγραφούν όσο κοιμάστε και θα δώσουν χώρο σε πιο θετικά πράγματα που εστιάζετε κατά τη διάρκεια της ημέρας. 

Να θυμάστε ένα πράγμα: Όσο περισσότερο προσκολλημένοι είμαστε σε δυσάρεστες σκέψεις και αναμνήσεις, τόσο πιο απίθανο είναι ο εγκέφαλος να τις απομακρύνει.

Διαβάστε επίσης: Επιστήμονες ανακάλυψαν ένα σούπερ εύκολο τρικ για να βελτιώσεις τη μνήμη σου

Ολα είναι στο μυαλό -10 πράγματα που αποδυναμώνουν την μνήμη