Στους ναούς των μαλλιών, μαγικές τσατσάρες και ψαλίδια μεταμορφώνουν πρόσωπα, γυναικεία όνειρα και επιθυμίες μπαίνουν κάτω κάσκες, οι ανασφάλειες γίνονται καπνός που φεύγει από τα πιστολάκια και οι κομμωτές γίνονται μικροί μάγοι που φτιάχνουν διαθέσεις.
Με τις παραπάνω γραμμές, προσπαθήσαμε να περιγράψουμε την ατμόσφαιρα στα κομμωτήρια πασπαλισμένη με λίγη χρυσόσκονη.
Η πραγματικότητα δεν είναι έτσι πάντα. Επειδή μερικές αλήθειες δεν λέγονται ανοιχτά, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.
Oι hair stylists έχουν πολλές ιστορίες τρέλας να θυμούνται από πελάτες τους. Αλλά ο επαγγελματισμός τους, τούς ψιθυρίζει πάντα σιωπηλά στο αυτί ότι πρέπει να τις ξεχνούν στο επόμενο δευτερόλεπτο: για να μπορούν να συνεχίζουν και να διατηρούν την πελατεία τους.
Το «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» κάποιοι το εκμεταλλεύονται (ακούσια ή εκούσια) και μετατρέπουν το ραντεβού με τον κομμωτή ή την κομμώτριά τους σε «άσκηση υπομονής».
Για να είσαι επιτυχημένος στον χώρο σου, δεν αρκούν μόνο δεξιότητες πάνω στο αντικείμενο της δουλειάς σου. Πρέπει να μάθεις να ακούς. Να ξεχνάς. Να παραβλέπεις.
Και αυτά δεν τα λέμε εμείς, αλλά οι άνθρωποι που αφιερώνουν μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητάς τους στην τέχνη της κομμωτικής. Oι experts.
Σε άρθρο που διαβάσαμε στο Insider, hair stylists αποκαλύπτουν τα πιο εκνευριστικά πράγματα που μπορεί να κάνει ένας πελάτης (ίσως να σας θυμίσουν κάτι...).