fbpx 5 διακριτικοί και ευγενικοί τρόποι να λήξεις μια συζήτηση που δεν θες να συνεχιστεί | BOVARY
Shutterstock
Shutterstock
SHARE
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

5 διακριτικοί και ευγενικοί τρόποι να λήξεις μια συζήτηση που δεν θες να συνεχιστεί


Η ζωή είναι μικρή για άσκοπες συζητήσεις. Δεν είναι ατομική υπόθεση η ομαλή ροή ενός διαλόγου: την ίδια ευθύνη έχουν όλοι συνομιλητές.

Αν, δηλαδή, κάνετε μια συζήτηση και νιώθετε ότι καταβάλλετε μεγάλη προσπάθεια για να την διατηρήσετε, την ίδια στιγμή που αφόρητα πλήττετε γιατί δεν επικοινωνείτε ουσιαστικά με τον έτερο συνομιλητή, τότε δεν έχετε καμία υποχρέωση να την συνεχίσετε. Η’ αν κάνετε μια συζήτηση, την ώρα που τρέχουν παράλληλα κι άλλες σημαντικές -για εσάς- υποχρεώσεις (πιο σημαντικές από την συζήτηση) που σας πιέζουν χρονικά, μπορείτε ευγενικά να την διακόψετε και την λήξετε. Τόσο απλά!

Αυτό το άρθρο εστιάζει στους ευγενικούς και διακριτικούς τρόπους με τους όποιους μπορούμε -για τους δικούς μας λόγους- να λήξουμε μια συζήτηση (στη δουλειά, σε μια εκδήλωση, σε ένα πάρτι, στο δρόμο, στο τηλέφωνο) χωρίς να φανούμε αγενείς ή αδιάφοροι στους συνομιλητές μας και χωρίς να καταπιέζουμε τον εαυτό μας (που είναι και το πιο σημαντικό!).

Σεβαστείτε τον χρόνο σας και τον χρόνο των άλλων, με σύμμαχό σας την ευελιξία που μας χαρίζει η επικοινωνία!

Ακολουθούν 5 τρόποι που θα σας διευκολύνουν στο να λήξετε ευγενικά μια συζήτηση: 

Shutterstock
Shutterstock

1) «Χάρηκα πολύ που τα είπαμε, μα πρέπει να φύγω (γιατί έχω μια άλλη υποχρέωση) ή πρέπει να χαιρετήσω και τον x»: Ευχαριστώ κι αντίο, λοιπόν. Τόσο απλά! Όπως διαβάζουμε στο Inc.com, ο πιο απλός και ευθύς τρόπος να λήξεις μια συζήτηση είναι να ευχαριστήσεις τον συνομιλητή σου για την σύντομη συζήτησή σας και να αποχωρήσεις.

2) Aν βρίσκεστε σε μια εκδήλωση ή ένα πάρτι, μπορείτε να εισάγετε ευγενικά κι άλλο ένα άτομο στη συζήτηση: Έτσι, διακριτικά, θα μπορέσετε να αποχωρήσετε μετά από λίγο, αφήνοντας τους υπόλοιπους συνομιλητές να συνεχίσουν την σύζητηση.

3) Μπορείτε να προτείνετε μια δραστηριότητα στον συνομιλητή σας, ώστε να διακοπεί η ροή της συζήτησης: Αν, για παράδειγμα, είστε σε μια κοινωνική εκδήλωση μπορείτε να του προτείνετε να δοκιμάσει κάποιο από τα εδέσματα ή να γνωρίσει κάποιον ξεχωριστό χώρο (αν, πχ. βρίσκεστε σε ένα συνέδριο).

Pexels/rawpixel.com
Pexels/rawpixel.com

4) Αν βρίσκεστε στη δουλειά, τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα: «Με συγχωρείς, μα πρέπει να επιστρέψω στο πόστο μου», «Χάρηκα που τα είπαμε, μα με πιέζει ο χρόνος, μπορούμε να κανονίσουμε αν θες να τα πούμε κι άλλη στιγμή εκτός δουλειάς» είναι δύο φράσεις που μπορούν πολύ εύκολα να λήξουν μια συζήτηση με κάποιον συνάδελφό σας. 

5) Αν η συζήτηση γίνεται στο τηλέφωνο: «Χάρηκα πολύ που τα είπαμε, μα έχω να κάνω κι άλλη κλήση», «Δεν έχω μπαταρία και σε λίγο το κινητό θα κλείσει», «Θα πρέπει να σε κλείσω, γιατί πρέπει να κάνω το τάδε πράγμα. Θα χαρώ να τα ξαναπούμε και ενημέρωσέ με αν χρειαστείς κάτι». Τρεις φράσεις που μπορούν εύκολα να σας βγάλουν από την δύσκολη θέση σε μια τηλεφωνική κλήση.

Mε πληροφορίες από το Ιnc.com, Reader's Digest, Themuse.com

Διαβάστε επίσης: 7 τρόποι που μπορούν να αλλάξουν εντελώς την ψυχολογία σου και δεν κοστίζουν τίποτα

Πώς διαχειρίζονται τον θυμό οι ψυχολόγοι -Ετσι αποφεύγουν τις συγκρούσεις και εκτονώνουν την έντασή τους