Είναι τρελοί αυτοί οι millenials: Όσοι νοσταλγούν τα θρυλικά πάρτι των ‘90s, βλέπουν μπερδεμένοι τη «νέα γενιά» να αγκαλιάζει την κουλτούρα του Netflix, να βγαίνει με το ζόρι δύο φορές την εβδομάδα, να διαλογίζεται και να φλερτάρει μέσω εφαρμογών στο κινητό.
Μπορεί η παραπάνω πρόταση να «σηκώνει» πολλή συζήτηση, αλλά ένα από τα χαρακτηριστικά του lifestyle είναι η εμμονή του στο wellness, το skincare και γενικότερα τη θωράκιση του εαυτού από το απειλητικό σύνδρομο burn out και τους εξαντλητικούς ρυθμούς της καθημερινότητας.
Όλοι πλέον είναι πολύ περισσότερο συνειδητοποιημένοι σχετικά με το τι τρώνε (ο βιγκανισμός κερδίζει έδαφος), τι προϊόντα βάζουν στο δέρμα τους, αν τα ρούχα που φορούν είναι sustainable και ποια στάση της γιόγκα είναι καλύτερη πριν τον ύπνο. Έτσι, η βιομηχανία της ευεξίας αναπτύσσεται ταχύτατα, με fitness bloggers να οργανώνουν εικονικές προπονήσεις στο Instagram και εταιρείες να λανσάρουν καινοτόμους τρόπους για να φροντίζουμε καλύτερα και αποτελεσματικότερα τον εαυτό μας.