fbpx Μανιταρόσουπα -Εύκολη, με απλά υλικά, τέλεια για το κρύο | BOVARY
shutterstock.com
shutterstock.com
SHARE
ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

Μανιταρόσουπα -Εύκολη, με απλά υλικά, τέλεια για το κρύο


Μπορεί το καλοκαίρι να είστε οι πιο χαρούμενες μαγείρισσες, γιατί βρίσκετε φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε αφθονία στην αγορά, όμως ο χειμώνας απαιτεί μια κάποια προσαρμογή τόσο στις διατροφικές συνήθειες, όσο και στις συνταγές.

Ετσι λοιπόν, βλέποντας τη θερμοκρασία ολοένα να πέφτει, θα νιώσετε την ανάγκη για επιστροφή στις σούπες, που όχι μόνο είναι ζεστές και λαχταριστές, αλλά τα οφέλη από την κατανάλωση τους είναι περισσότερα.

Πολλές από αυτές είναι πλούσιες σε βιταμίνες και πρωτεΐνες, άρα πολύ θρεπτικές για τον οργανισμό και τη σωστή του λειτουργία, έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και αντιμετωπίζουν τα συχνά κρυολογήματα, είναι εύπεπτες και δεν βαραίνουν το στομάχι, ακόμα κι αν καταναλωθούν αργά το βράδυ και ενυδατώνουν τον οργανισμό γιατί κατά ένα μεγάλο βαθμό αποτελούνται από νερό.

Με όλα αυτά τα παραπάνω να τις καθιστούν πολύτιμες για το διαιτολόγιο σας, εμείς σας προτείνουμε την πιο εύκολη μανιταρόσουπα με βελούδινη υφή, που μπορεί να καταναλώσει ακόμα κι ένα μικρό παιδί.

Θα χρειαστείτε:

  • Φρέσκα στρόγγυλα μανιτάρια ( περίπου ένα κιλό για 4-6 μερίδες )
  • Ενα ξερό κρεμμύδι κομμένο σε φέτες
  • Ενα ποτήρι γάλα
  • Αλάτι και πιπέρι
  • Ελαιόλαδο
  • Προαιρετικά, τυρί τριμμένο 

Εκτέλεση συνταγής:

  • Σοτάρετε το κρεμμύδι σε μια κατσαρόλα.
  • Συνεχίζετε ρίχνοντας μέσα και τα μανιτάρια (ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν τα πλένουμε ποτέ, απλά τα σκουπίζουμε με πετσετούλα ελαφρά βρεγμένη), αλατοπιπερώνετε και σοτάρετε.
  • Ρίχνετε το γάλα, σκεπάζετε την κατσαρόλα και βράζετε για μισή ώρα σε χαμηλή φωτιά.
  • Μόλις μαλακώσουν και τα μανιτάρια, αφήνετε την κατσαρόλα στην άκρη για να κρυώσει ελαφρά κι έπειτα, ρίχνετε τα υλικά στο μπλέντερ για να τα λιώσετε ή χρησιμοποιείτε το εργαλείο – μίξερ χειρός, μέχρι να πάρουν τη βελουτέ μορφή.
  • Σερβίρετε ζεστή τη σούπα σε μπολάκια με τριμμένο τυρί.