Αλλαγή νοοτροπίας φαίνεται πως υπάρχει απέναντι στις δίαιτες, με μια ολόκληρη βιομηχανία να αλλάζει πλεύση και να ακολουθεί τη νέα τάση.
Οπως φαίνεται, οι Αμερικανοί δεν είναι πια «κολλημένοι» με την απώλεια βάρους, μιας και οι καταναλωτές επικεντρώνονται πλέον στην υγεία. Εκθεση του 2015 από την εταιρεία Mintel αποκάλυπτε πως «η βιομηχανία διατροφής δέχεται πιέσεις με τους ενήλικες Αμερικανούς να βλέπουν με δυσπιστία τα συστατικά ειδικών προϊόντων και την αποτελεσματικότητα τους στη διαχείρισή του βάρους».
Η συμπεριφορά των ανθρώπων σε σχέση με την δίαιτα και τη μέτρηση θερμίδων έχει αλλάξει, με τους ανθρώπους να εγκαταλείπουν αυτή την πρακτική. Πλέον, αρκετοί ψάχνουν για εναλλακτικές, προτιμώντας νερό καρύδας ή και άλλες τροφές. Παράλληλα, έχουν κατανοήσει πως πολλά «διαιτητικά» τρόφιμα δεν είναι και τόσα ωφέλιμα, ενώ αναγνωρίζουν πως υπάρχουν και καλά λιπαρά.
Γι' αυτό, άλλωστε, πλέον πολλές δίαιτες ονομάζονται «προγράμματα τρόπου ζωής» και δεν δίνουν τόση έμφαση στη μέτρηση θερμίδων.
Με έμφαση, λοιπόν, στην ευεξία και τη διατροφή σε σύγκριση με τον περιορισμό και τη στέρηση, ο κόσμος είναι πιο ενημερωμένος για θέματα υγείας. Αυτό που προμοτάρετε πια είναι η αγάπη για το σώμα ανεξαρτήτως μεγέθους.