fbpx Υπνος το απόλυτο αντιγηραντικό -Δες πώς να κοιμηθείς ευκολότερα | BOVARY
Υπνος το απόλυτο αντιγηραντικό -Δες πώς να κοιμηθείς ευκολότερα | 0 bovary.gr
Υπνος το απόλυτο αντιγηραντικό -Δες πώς να κοιμηθείς ευκολότερα | 0 bovary.gr
SHARE
YΠΝΟΣ ΤΟ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΤΙΚΟ

Υπνος το απόλυτο αντιγηραντικό -Δες πώς να κοιμηθείς ευκολότερα


Οι πρώτες μέρες της νέας χρονιάς σε βρίσκουν κουρασμένη; Με μια ανάγκη για περισσότερο ύπνο; Αν, ναι δεν είσαι η μόνη.

Είναι κοινό παράπονο πολλών από εμάς. Πολλές ώρες στη δουλειά, ξενύχτι μπροστά από οθόνες, αϋπνία από το στρες και άλλοι πολλοί λόγοι που στερούν μια από τις πιο πολύτιμες απολαύσεις, τον ύπνο. Η κατάσταση μπορεί να αλλάξει αν το αποφασίσεις. Περισσότερος ύπνος σημαίνει καλύτερη σιλουέτα, ενέργεια για να φέρνεις εις πέρας τις υποχρεώσεις της ημέρας, καλύτερη διάθεση. Ολα αυτά μπορούν να γίνουν εφικτά τη νέα χρόνια, αρκεί να τεθεί ο στόχος.

Ο ειδικός σε θέματα ύπνου, Dr. Sujay Kansagra δίνει τις δικές του συμβουλές για να κοιμόμαστε περισσότερο αυτή τη χρονιά. Τέσσερα tips θα σας φανούν πολύ χρήσιμα!

1) Σκέψου ότι πρέπει να μείνεις ξύπνια: Κι όμως είναι ένα τρικ που μπορεί να βοηθήσει. Αν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς και σκέφτεσαι ότι έχεις αϋπνία, τότε σκέψου ότι πρέπει να παραμείνεις ξύπνια. Αυτό θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να θες να κοιμηθείς.

2) Τhe to- do list: Συνήθως πριν κοιμηθούμε σκεφτόμαστε τι έχουμε να κάνουμε την επόμενη μέρα. Αυτό μας αγχώνει και μόνο μια χαλαρωτική διαδικασία δεν είναι. Πριν πέσεις για ύπνο, οργάνωσε όλα αυτά που έχεις να κάνεις για την επόμενη μέρα και πέσε απερίσπαστη για ύπνο.

3) Ζεστό μπάνιο: O Dr Kansagra θεωρεί ότι ένα ζεστό μπάνιο μπορεί να βοηθήσει στην χαλάρωση του σώματός μας πριν τον ύπνο. Η θερμοκρασία του σώματος πέφτει κατά τη διάρκεια του ύπνου. Κάνοντας ένα ζεστό μπάνιο πριν τον ύπνο, αυξάνουμε την θερμοκρασία του σώματός μας. Ετσι αυτή η εναλλαγή της θερμοκρασία μπορεί να μας βοηθήσει να κοιμηθούμε πιο γρήγορα.

4) Οχι στις οθόνες και στο έντονο φως: Η συμβουλή του γιατρού είναι να αποφύγουμε τις οθόνες υπολογιστών και κινητών πριν κοιμηθούμε. Μια ώρα πριν τουλάχιστον.